بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

پشت پرده باخت تلخ تیم ملی فوتسال در فینال آسیا مشخص شد

رضا لک : بی دقتی در پاسخ آخر باعث شکست تیم ملی فوتسال در فینال آسیا شد

نویسنده : خبرگزاری پارس فوتبال
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۷ مهر ۱۴۰۱ | ۸:۰۰
رضا لک : بی دقتی در پاسخ آخر باعث شکست تیم ملی فوتسال در فینال آسیا شد

رضا لک پیشکسوت فوتسال ایران معتقد است که بی دقتی در پاسخ آخر باعث شکست تیم ملی فوتسال در فینال جام ملت های آسیا شد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

یک کارشناس فوتسال معتقد است بی‌دقتی در زدن ضربات آخر باعث شکست تیم ملی ایران در فینال جام ملت‌های آسیا شد.

رضا لک، کارشناس فوتسال درخصوص شکست ۳ بر ۲ تیم ملی فوتسال ایران در فینال جام ملت‌های فوتسال آسیا و نایب قهرمانی در قاره کهن اظهار کرد:

شکست عجیبی بود و فکر می‌کنم کمتر کسی فکر می‌کرد که ایران بازنده این تقابل باشد. ما در هر دو نیمه سر تر از حریف خود بودیم و اشتباه‌های فردی این جام را از ایران گرفت.

وی ادامه داد:

وحید شمسایی کار بزرگی کرده بود و با تیمی به جنگ رقبا رفته بود که اکثر بازیکنان آن، جوان و بی‌تجربه بودند و در همین بازی فینال این کم‌تجربگی کار دست ما داد. می‌توانستیم از ضربات شروع مجدد خود بهتر استفاده کنیم و در طول بازی این فرصت زیاد در اختیار تیم ما قرار گرفت اما خوب کار نکردیم و همین تفاوت تیم ما و ژاپن را رقم زد. همچنین باید بیشتر از پاورپلی استفاده می‌کردیم و حتی در بازی‌های قبل که با اختلاف از حریفان پیش افتادیم، می‌توانستیم بیشتر روی این موضوع کار کنیم. هنوز البته چیزی تمام نشده و آینده درخشانی منتظر این تیم و بازیکنان جوانش است.

این کارشناس فوتسال درخصوص دلیل اصلی شکست ایران برابر ژاپن گفت:

ما از نظر تاکتیکی و موقعیت‌سازی از حریف برتر بودیم و حتی در اکثر دقایق نیمه دوم ژاپنی‌ها نای نزدیک شدن به دروازه ایران را نداشتند اما به نظر من بی‌دقتی در از دست دادن فرصت‌ها و همچنین درخشش دروازه‌بان حریف، این بازی و در نهایت جام قهرمانی را از ایران گرفت. بازیکنان باید در زدن ضربات آخر بیشتر دقت می‌کردند و با تمرکز بالاتری در حمله‌ها حاضر می‌شدند. ایران در این جام از سایر تیم‌ها یک سر و گردن بالاتر بود و حیف شد که قهرمان نشدیم.

لک درخصوص نیازهای این تیم تا جا جهانی ۲۰۲۴ توضیح داد:

این بازیکنان جوان باید آب‌دیده شوند یعنی در اردوهای سخت و بازی‌های دوستانه پرفشار قرار بگیرند. کار در جام جهانی بسیار سخت‌تر از آسیا است و برای آماده شدن برای آن مسابقات، فدراسیون باید بازی‌های تدارکاتی مناسب و اردوهای پرفشاری را در نظر بگیرد تا بتوانیم با حریفانی مثل اسپانیا، برزیل، روسیه، پرتغال، آرژانتین و حتی دیگر ژاپن رقابت کنیم.

خرید بلیط اتوبوس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *