بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

لاپورتا علیه سوپرلیگ اروپا : خسته کننده است

خوان لاپورتا : من شدیدا مخالف جایگزینی سوپرلیگ با لیگ های داخلی هستم

نویسنده : خبر گزاری پارس فوتبال دات کام
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : شنبه ۱۶ مهر ۱۴۰۱ | ۱۸:۱۰
سوپرلیگ اروپا

خوان لاپورتا، رئیس باشگاه بارسلونا، معتقد است که سوپرلیگ اروپا نباید جایگزین لیگ های داخلی شود و شکل برگزاری آن را نیز زیر سوال برد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

خوان لاپورتا، رئیس باشگاه بارسلونا، معتقد است که سوپرلیگ اروپا نباید جایگزین لیگ های داخلی شود و شکل برگزاری آن را نیز زیر سوال برد.

به گزارش پارس فوتبال، سال گذشته بود که 12 باشگاه بزرگ اروپایی با رهبری رئال مادرید، بارسلونا و یوونتوس خبر از برگزاری سوپرلیگ اروپا دادند. این پروژه خیلی زود و با مخالفت یوفا و هواداران فوتبال در انگلیس با شکست روبرو شد. یونایتد، سیتی، لیورپول، چلسی، تاتنهام و آرسنال عقب نشینی کردند و سپس اینتر، میلان و اتلتیکو نیز به آنها اضافه شدند. تنها رئال، بارسا و یوونتوس در سوپرلیگ باقی ماندند و همچنان درگیر جدل قضایی با یوفا هستند و ممکن است به زودی جرایمی سنگین برای‌شان در نظر گرفته شود.

خوان لاپورتا، رئیس بارسا، امروز در یک مصاحبه گفت که او در عمل انجام شده قرار گرفت و زمانی به ریاست بارسا رسید که مدیریت قبلی تعهدات لازم برای حضور در سوپرلیگ را داده بود. لاپورتا گفت:

وقتی رئیس بارسا شدم، تیم مدیریتی قبلی همه تعهدات در مورد سوپرلیگ را داده بود و من باید کار را ادامه می دادم. پروژه به اندازه کافی جلو رفته بود. من با شکل برگزاری سوپرلیگ مخالف هستم و معتقدم باید همه چیز بر اساس شایسته سالاری باشد نه بر اساس قدرت و اعتبار باشگاه ها.

لاپورتا ادامه داد:

من شدیدا مخالف جایگزینی سوپرلیگ با لیگ های داخلی هستم. هر کشور باید لیگ فعال و پویای خودش را داشته باشد و از سوی دیگر سوپرلیگ را با شکل برگزاری متفاوت نیز ضروری می دانم. سوپرلیگ باید آزاد باشد و هر باشگاه اروپایی بر اساس نتایجی که کسب می کند باید بتواند به آن وارد شود. نباید اینطور باشد که فقط تعداد محدودی تیم حق شرکت در سوپرلیگ را داشته باشند. از سوی دیگر اینکه هر سال فقط تعدادی تیم بزرگ چندین بار برابر هم قرار بگیرند نیز برای هواداران خسته‌کننده خواهد بود.

خرید بلیط اتوبوس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *