بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

واکنش جالب رئیس فیفا به نقض حقوق بشر در جام جهانی 2022

جانی اینفانتینو : با جام جهانی به حقوق بشر در قطر کمک می‌کنیم

نویسنده : خبر گزاری پارس فوتبال دات کام
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : شنبه ۱۶ مهر ۱۴۰۱ | ۱۰:۴۷
جانی اینفانتینو

جانی اینفانتینو رییس فیفا، می‌گوید انتقادهای مطرح شده از دولت قطر را می‌پذیرد و امیدوار است که جام جهانی به بهبود این شرایط کمک کند.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

جانی اینفانتینو رییس فیفا، می‌گوید انتقادهای مطرح شده از دولت قطر را می‌پذیرد و امیدوار است که جام جهانی به بهبود این شرایط کمک کند.

به گزارش پارس فوتبال، در حالی‌که تنها شش هفته تا آغاز جام جهانی 2022 قطر فرصت باقی مانده است، برگزاری این مسابقات در این کشور همچنان تحت الشعاع انتقادهای بسیاری است که از رفتار این دولت با کارگران مهاجر مطرح شده است.

بسیاری از منتقدان در ماه‌های اخیر مدعی شدند که این موضوع هیچ اهمیتی برای اینفانتینو و دیگر مدیران فیفا نداشته و آنها صرفا به سود حاصل از این رقابت‌ها توجه دارند.

رییس فیفا در نشست نوآوری جهانی برای سلامت در دوحه در این‌باره گفت:

قطر به کشوری مهم در عرصه جهانی تبدیل شده است. نه به خاطر برگزاری جام جهانی، بلکه در معرض دید قرار گرفتن به خاطر برگزاری جام جهانی به این کشور کمک بسیاری کرده است. شرایط بسیاری نیز تغییر کرده است.

جانی اینفانتینو با اشاره به اهمیت جام جهانی در بهبود شرایط این کشور اضافه کرد:

ما در حال صحبت درباره کارگرها، درباره حقوق کارگرها و درباره حقوق بشر هستیم. بعضی از انتقادها در مدت اخیر به حق مطرح شدند و تغییراتی نیز تا به حال رخ داده است.

تا به حال بسیاری از چهره‌های سرشناس دنیای فوتبال و حتی اتحادیه فوتبال انگلیس بیانیه‌هایی را منتشر کرده‌اند تا اعلام کنند که از وضعیت حقوق بشر در این کشور نگران هستند و نسبت به رفتارهای صورت گرفته خصوصا با کارگران مهاجر ابراز نگرانی کردند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *