بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

فرهاد مجیدی با کمک سکیوریتی ورزشگاه را ترک کرد + عکس

هجوم طرفداران ایرانی فرهاد مجیدی در ورزشگاه راشد دبی به سرمربی ایرانی اتحاد کلباء

نویسنده : خبر گزاری پارس فوتبال دات کام
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : شنبه ۱۶ مهر ۱۴۰۱ | ۱۰:۱۰
فرهاد مجیدی

محاصره فرهاد مجیدی توسط نیروهای امنیتی مستقر در استادیوم راشد دبی به دلیل حضور ایرانیان مقیم دبی صحنه‌ای جالب توجه را رقم زده بود.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

محاصره فرهاد مجیدی توسط نیروهای امنیتی مستقر در استادیوم راشد دبی، صحنه‌ای جالب توجه را رقم زد.

به گزارش پارس فوتبال، جذاب‌ترین حاشیه از بازی اتحاد کلبا و شباب الاهلی دبی، نه تقابل فرهاد مجیدی با لئونار‌دو ژاردیم بود و نه حتی جدال سرمربی کلبا و احمد نوراللهی به عنوان دو ایرانی شاغل در فوتبال امارات.

شاید مهم‌ترین حاشیه‌ در این بازی هنگام خروج فرهاد مجیدی از ورزشگاه راشد دبی شکل گرفت. جایی که او در محاصره ایرانی‌های مقیم امارات قرار گرفت و دخالت نیروهای امنیتی حاضر در استادیوم را به همراه داشت.

فرهاد مجیدی

مجیدی در همان ابتدا موقع خروج از ورزشگاه مورد استقبال هواداران قرار گرفت

سرمربی ایرانی اتحاد کلبا به همراه یکی از نیروهای خدماتی این باشگاه که چمدان مجیدی را در دست داشت و پشت او حرکت می‌کرد هنگام خروج از ورزشگاه با هوادارانی مواجه شدند که پیراهن آبی استقلال را بر تن داشتند و در این میان با دیدن مجیدی شعارهایی بر زبان آوردند. او که علاوه بر کسب محبوبیت بین هواداران در دوران بازی‌اش، به واسطه کسب قهرمانی بدون باخت در لیگ گذشته، به اسطوره‌ای برای هواداران استقلال تبدیل شده است، در دبی نیز از این حجم از استقبال شگفت‌زده شد.

فرهاد مجیدی

او سپس با کمک نیروهای امنیتی از میان جمعیت خارج شد

در حالی که هواداران برای ثبت عکس‌ یادگاری قصد داشتند خود را به مجیدی نزدیک کنند، چهار نیروی امنیتی که در ورزشگاه حضور داشتند دور مجیدی را گرفتند تا او به سمت اتومبیل شخصی‌اش برود. در این میان صالح مصطفوی که دستیار مجیدی در کلبا است خطاب به نیروهای امنیتی اشاره می‌کرد از اینور حرکت کنید تا زودتر از میان جمعیت خارج شوند.

فرهاد مجیدی

در این صحنه، مجیدی با کمک نیروهای امنیتی چند قدم به جلو رفت تا از ورزشگاه راشد خارج شود

فرهاد مجیدی در ادامه با کمک پلیس دبی چند قدمی جلو رفت اما هواداران پشت سر او حرکت می‌کردند و می‌گفتند به خاطر مجیدی از شهرهای مختلف امارات خود را به دبی رسانده‌اند تا او را از نزدیک ببینند. موضوعی که باعث شد، سرمربی سابق استقلال به خواست خودش چند دقیقه‌ای به ثبت عکس‌های یادگاری با هواداران بپردازد. در ادامه وقتی که آن افراد سعی داشتند بیشتر به سرمربی ایرانی اتحاد کلبا نزدیک شوند، نیروهای امنیتی و پلیس دبی برای تامین امنیت او وارد شدند و چند نفر اطراف مجیدی را به گوشه‌ای هدایت کردند تا از استادیوم خارج شود و در نهایت هم چنین اتفاقی افتاد.

مجیدی همراه با اتحاد کلبا حالا با کسب هفت امتیاز در رده ششم جدول لیگ برتر امارات قرار دارد و به همین دلیل نزد هواداران این تیم اماراتی هم مقبولیت دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *