بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

آخرین وضعیت سردار آزمون برای حضور در دیدار برابر لایپزیش

حضور احتمالی سردار آزمون در دیدار بایرلورکوزن و لایپزیش

نویسنده : خبر گزاری پارس فوتبال دات کام
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۴ فروردین ۱۴۰۱ | ۱۸:۰۰
سردار آزمون برابر لایپزیش

سردار آزمون ستاره ایرانی بایر لورکوزن تمریناتش در کنار بازیکنان این تیم را شروع کرد و به احتمال فراوان در برابر لایپزیش بازی خواهد کرد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

سردار آزمون ستاره ایرانی بایرلورکوزن تمریناتش در کنار بازیکنان این تیم را شروع کرد.

به گزارش پارس فوتبال، سردار آزمون که پس از انجام دو بازی برای تیم ملی ایران در مرحله مقدماتی جام جهانی و گلزنی مقابل لبنان، در دیدار بوندس لیگا آلمان برابر هرتا برلین حضور تعویضی در ترکیب بایر لورکوزن داشت، در مسابقه هفته گذشته این رقابت‌ها فرصت قرار گرفتن در ترکیب تیمش را به دست نیاورد.

مهاجم ایرانی بایر لورکوزن در آخرین تمرین قبل از مسابقه هفته گذشته تیمش مقابل بوخوم با آسیب دیدگی مواجه شد که همین اتفاق موجب شد تا او از فهرست بازیکنان تیمش برای این دیدار کنار برود.

سردار آزمون که پس از پیوستن به بایر لورکوزن در چهار مسابقه بوندس لیگا آلمان و دو دیدار لیگ اروپا به میدان رفته، از امروز به تمرینات گروهی تیمش اضافه شد تا مشخص شود مصدومیت او برطرف شده و می‌تواند با نظر سرمربی بایر لورکوزن در دیدار هفته آینده مقابل لایپزیش به میدان برود.

تیم فوتبال بایر لورکوزن یکشنبه شب هفته آینده در سی‌اُمین مسابقه فصل جاری بوندس لیگا آلمان باید به مصاف تیم رده چهارمی لایپزیش که یک امتیاز کمتر از آنها دارد، برود که پیروزی در این مسابقه اهمیت زیادی برای یاران آزمون و حفظ جایگاه‌شان در رتبه سوم دارد.

سردار آزمون که در دور رفت فصل ۲۲-۲۰۲۱ عضو باشگاه زنیت سنت‌پترزبورگ بود و در ۱۵ مسابقه هفت گل به ثمر رساند، پس از پیوستن به بایر لورکوزن هنوز موفق به انجام این کار نشده که امیدوار است برابر لایپزیش پنجمین بازی فصل خود را انجام بدهد و نخستین گل‌اش در بوندس لیگا را به ثمر رساند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *