بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

سنگ ۲۰ میلیون دلاری جلوی پای مهدی طارمی برای جدایی از پورتو

بند فسخ ۲۰ میلیون دلاری مهدی طارمی مانع جدایی او از پورتو

نویسنده : خبرگزاری فوتبال ایران ParsFootball
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۴ مهر ۱۴۰۱ | ۲۲:۴۹
مهدی طارمی

بعد از درخشش مهدی طارمی در بازی با بایرلورکوزن دوباره رسانه‌های اروپایی از جدایی قریب الوقوع مهدی طارمی از پورتو خبر می‌دهند.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

بعد از درخشش مهدی طارمی در بازی با بایرلورکوزن دوباره رسانه‌های اروپایی از جدایی قریب الوقوع مهدی طارمی از  پورتو خبر می‌دهند.
مهدی طارمی در ابتدای فصل گفته بود اگر جای رییس باشگاه پورتو بود مهدی طارمی را در این برهه از زمان به یکی از تیم‌های خواهان می‌فروخت. این اظهارنظر حاشیه‌هایی بهمراه داشت تا جایی که طارمی مجبور شد با انتشار پیامی توضیح دهد که از حضور در تیم فعلی لذت می‌برد. طارمی با این که یک فصل و نیم دیگر با پورتو قرارداد دارد می‌تواند اردوی این تیم را ترک کند. بند جدایی قرارداد او برای این بازیکن که از سن ۳۰ سالگی عبور کرده است، ۲۰ میلیون دلار است و واقعیت این است برای خرید چنین بازیکنی در چنین شرایطی باشگاه‌های اروپایی باید ریسک کنند چرا که با توجه به شرایط سنی طارمی قادر نخواهند بود در ادامه او را حتی به قیمت مشابه بفروشند.
مانع بزرگ دیگری که بر سر انتقال طارمی وجوددارد قول رییس باشگاه پورتو به سرمربی است. او به سرمربی قول داد که  طارمی را تا پایان فصل جاری حفظ و به پیشنهادات رسیده پاسخ منفی خواهد داد و اگر قرار باشد فروش طارمی در تعطیلات زمستانی مطرح شود قطعا سرمربی به رییس خواهد گفت قولت یادت نرود.

خرید بلیط اتوبوس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *