بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

دستیار ساپینتو اعتماد به نفس استقلال را به رخ جواد نکونام کشاند

روی موتا مربی استقلال : اعتماد به نفس بالایی برای شکست فولاد داریم

نویسنده : خبرگزاری پارس فوتبال
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۴ مهر ۱۴۰۱ | ۲۱:۲۰
روی موتا مربی استقلال : اعتماد به نفس بالایی برای شکست فولاد داریم

روی موتا مربی استقلال و دستیار ساپینتو با حضور در نشست خبری پیش از بازی با فولاد مدعی شد اعتماد به نفس بالایی برای شکست حریف داریم.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

مربی استقلال می‌گوید تیمش برای مصاف با تیم فولاد خوزستان اعتماد به نفس بالایی دارد.

روی موتا، مربی تیم فوتبال استقلال در نشست خبری قبل بازی تیمش مقابل فولاد در هفته هشتم رقابت‌های لیگ برتر، اظهار کرد:

عصر همگی بخیر. یک بازی خانگی در مقابل یک تیم خوب داریم. فولاد بازیکنان خوبی دارد و در بازی‌های آخر هم زیاد گل نخوردند و از نظر دفاعی هم عملکرد خوبی دارد و منتظر اشتباهات حریف هستند. باید تمرکز لازم را داشته باشیم. در شرایط خوبی هستیم و اعتماد به نفس بالایی داریم. امیدوارم یک بازی خوب انجام دهیم و سه امتیاز بازی را کسب کنیم. باعث تاسف است که هواداران در استادیوم نیستند. می‌خواهیم پیروزی این بازی را به هواداران و سرمربی تیم تقدیم کنیم. امیدوارم جو خوبی در بازی حاکم شود و اتفاقات بازی هفته گذشته رخ ندهد. هر دو تیم باید روی کار خودشان تمرکز کنند و برای تیم خود بهترین اتفاق را رقم بزنند.

او درباره محروم و مصدوم تیمش گفت:

این مربوط به کادر فنی خودمان است و فردا مشخص می‌شود چه کسانی بازی خواهند کرد. محمدحسین زواری و آرمان رمضانی مصدوم هستند و بقیه بازیکنان در شرایط خوبی قرار دارند.

موتا درباره نبود ساپینتو روی نیمکت استقلال تهران گفت:

ساپینتو رئیس و رهبر همه ما هستند و بودن ایشان خیلی مهم است. شور و اشتیاق این مربی به تیم کمک می‌کند. او در کنار تیم در این بازی نخواهند بود و ما با بازیکنان کار کردیم تا شرایط خوبی ایجاد کنند. ما یک هفته خوبی را پشت سر گذاشتیم. ساپینتو بازیکنان را برای بازی به خوبی آماده کرده است و بازیکنان انگیزه دارند تا پیروزی بازی را به ساپینتو تقدیم کنند.

مربی استقلال درباره شرایط تیم فولاد و حضور وریا غفوری به عنوان بازیکن تیم فولاد گفت:

ما بازی سختی در پیش داریم. فولاد تیم خوبی دارد و سرسخت است. این نقاط قوت قابل توجهی دارد و ما حریف را به خوبی آنالیز کردیم و می‌دانیم چه چالش‌هایی در پیش داریم. برای فولاد هم این بازی دشوار خواهد بود. ما اعتماد به نفس داریم و تمرینات خوبی داشتیم. وریا غفوری بازیکن سابق استقلال است و ۹۰ دقیقه به عنوان حریف ما شناخته می‌شود.

موتا درباره عملکرد فنی استقلال در هفته‌های اخیر خاطرنشان کرد:

موقعی که شروع کردیم، ما در اوایل فصل بودیم و در هر بازی پیشرفت می‌کنیم. می‌دانستیم کاری که می‌کنیم، برای ما در آینده پرثمر خواهد شد. چند تغییر نسبت به فصل گذشته داشتیم و داریم روی ایده‌های سرمربی کار می‌کنیم و آن را پیاده می‌کنیم و در حال حاضر نتایج را می‌بینید. تمامی این تلاش‌ها دست به دست هم دادند و در آینده هم شرایط بهتر خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *