بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

پایان شایعات ؛ درویش جایی نمی رود

تکذیب شایعه قطع همکاری رضا درویش با باشگاه پرسپولیس

نویسنده : خبر گزاری پارس فوتبال دات کام
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۴ مهر ۱۴۰۱ | ۱۴:۵۹
تکذیب شایعه قطع همکاری رضا درویش با باشگاه پرسپولیس

در شرایطی که طی روزهای اخیر شایعات زیادی درباره پایان همکاری رضا درویش در پرسپوليس شکل گرفته بود، وی در سمت خود کار را دنبال خواهد کرد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

در شرایطی که طی روزهای اخیر شایعات زیادی درباره پایان همکاری رضا درویش در پرسپوليس شکل گرفته بود، مدیرعامل سرخ‌ها در سمت خود کار را دنبال خواهد کرد.

به گزارش پارس فوتبال، در آخرین جلسه هیات مدیره پرسپوليس، رضا درویش به عنوان سخنگوی این باشگاه انتخاب شد.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس با توجه به تصویب هیات مدیره، سخنگوی باشگاه شد و اعلام نظر باشگاه در مورد مسائل مختلف و مرتبط با مسائل اجرایی، مدیریتی و تشکیلاتی باشگاه با ایشان خواهد بود.
به گزارش سایت باشگاه پرسپولیس، هیات مدیره پرسپولیس در آخرین نشست خود که با حضور همه اعضاء تشکیل شد، رضا درویش، مدیرعامل باشگاه را به عنوان سخنگوی باشگاه تعیین کرد. به این ترتیب اعلام نظر رسمی باشگاه در مورد مسائل مختلف و مرتبط با مسائل اجرایی، مدیریتی و تشکیلاتی باشگاه با ایشان خواهد بود.
لازم به ذکر است هیات مدیره پرسپولیس در این جلسه، ضمن دریافت گزارش‌ها، تصمیمات مهمی را در حوزه مسائل حقوقی، مالی و اقتصادی اخذ کرد که نتایج آن به زودی به اطلاع هواداران خواهد رسید.

این تصمیم در شرایطی اتخاذ شده که طی روزهای اخیر شایعاتی درباره پایان همکاری رضا درویش با پرسپوليس شکل گرفته بود و اکنون به نظر می‌رسد با مصوبات جدید صورت گرفته، این خبر صحت نداشته و وی در سمت مدیرعاملی کار را همچنان دنبال خواهد کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *