بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

بدشانسی ادامه دار بارسلونا ؛ یک ستاره دیگر مصدوم شد

فرانک کسیه جدیدترین بازیکن مصدوم بارسلونا

نویسنده : Parsfootball Multi media
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۴ مهر ۱۴۰۱ | ۱۴:۲۲
بارسلونا ؛ فرانک کسیه جدیدترین بازیکن مصدوم بارسلونا

فرانک کسیه، هافبک جنگنده و جدید بارسلونا، به لیست طولانی مصدومان این باشگاه پیوست.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

بارسلونا در هفته های اخیر و بخصوص در مقطع تعطیلات ملی درگیر بحران عجیب مصدومیت های متوالی بازیکنان خود شد و حالا ژاوی بخشی از ترکیب خود را برای هفته های دشوار و حساس پیش رو در اختیار ندارد. فرانک کسیه، هافبک ساحل عاجی و جدید بارسلونا که در فصل تابستان و از میلان به این تیم ملحق شد، در نیمه دوم دیدار این هفته این تیم در لیگ قهرمانان مقابل اینتر به میدان رفت و البته بازی را با کشیدگی ران پای خود و مصدومیت به پایان رساند.

در بیانیه باشگاه آمده است:

“فرانک کسیه، بازیکن تیم بارسلونا، دچار مصدومیت عضلانی ران پای راست شده است. این بازیکن فعلا از میادین دور خواهد بود و زمان ریکاوری فرانک کسیه تعیین می کند که او چه زمانی می تواند در ترکیب قرار بگیرد.”

برخی اخبار حاکی از آن است که این بازیکن بین یک هفته الی 10 روز از ترکیب دور خواهد بود و البته قطعا مشکلی برای حضور در دیدار حساس ال کلاسیکو برابر رئال مادرید ندارد. بارسلونا در روزهای اخیر هفت بازیکن را از دست داده و رونالد آرائوخو، ژول کُنده، هکتور بیرین، فرانکی دی یونگ، ممفیس دیپای را در اختیار ندارد و همچنین آندریاس کریستنسن که در بازی مقابل اینتر دچار پیچ خوردگی مچ پا شد. در این مقطع دشوار‍ بارسلونا به خصوص در لیگ قهرمانان، این بدترین خبر ممکن برای ژاوی و کادر فنی این باشگاه است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *