بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

اظهارات جالب تن هاخ درباره روحیه رونالدو

اریک تن هاخ : رونالدو بازیکنی رقابت طلب بوده و وقتی بازی نمی کند، خوشحال نیست

نویسنده : خبر گزاری پارس فوتبال دات کام
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۳ مهر ۱۴۰۱ | ۱۶:۳۲
اریک تن هاخ

اریک تن هاخ سرمربی هلندی منچستریونایتد، تاکید کرد کریستیانو رونالدو روحیه بالایی در تمرینات دارد و به نوعی از او حمایت کرد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

اریک تن هاخ سرمربی هلندی منچستریونایتد، تاکید کرد کریستیانو رونالدو روحیه بالایی در تمرینات دارد.

به گزارش پارس فوتبال، منچستریونایتد ابتدای هفته با نتیجه 3-6 برابر سیتی مغلوب شد و رونالدو نیز 90 دقیقه روی نیمکت این دیدار را تماشا کرد. حالا شیاطین سرخ فردا شب در لیگ اروپا به مصاف اومونیا خواهند رفت و اریک تن هاخ، سرمربی جدید منچستریونایتد در نشست خبری پیش از این دیدار مدعی شد رونالدو همان بازیکنی است که کادر فنی از او انتظار دارد.

اریک تن هاخ گفت:

کریستیانو رونالدو بازیکنی واقعا رقابت طلب بوده و وقتی بازی نمی کند، خوشحال نیست. اما انگار باید تکرار کنم و شاید نشنیده باشید، رونالدو خوب تمرین می کند و از روحیه و انگیزه خوبی برخوردار است. رونالدو با تمام توان تلاش می کند و این همان چیزی است که ما از این بازیکن انتظار داریم.

البته او از اینکه یکشنبه مقابل سیتی بازی نکرد خوشحال نیست، اما سوال در مورد روحیه او در تمرینات بود و باید بگویم که رونالدو احساس خوبی دارد و البته که می خواهد بازی کند. وقتی با گل های فراوانی از سیتی عقب بودیم تصمیم گرفتم به این بازیکن میدان ندهم، اما این هیچ ارتباطی با آینده رونالدو در باشگاه ندارد.

ما فردا با بهترین تیم خود بازی خواهیم کرد، ما باید یک تیم بسازیم و به دنبال ایجاد یک فرهنگ رقابت طلب در تیم هستیم. کاسمیرو نیز نقش در تیم در ادامه فصل مهمی خواهد داشت. ما از سابقه او باخبریم و می دانیم کاسمیرو چه عناوینی کسب کرده است. شما در روز زندگی کرده و قوی ترین تیمی را که در اختیار دارید به میدان می فرستید. اما تفاوت هایی وجود دارد و شرایط هیچ کس در تیم یکسان نیست. من با همه با احترام رفتار می کنم، اما بازیکنانم سابقه متفاوتی دارند. بنابراین باید با بازیکنان طوری رفتار کنم که بهترین عملکرد از آنها باشم.

خرید بلیط اتوبوس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *