بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

اقدام جالب سرمربی استقلال + سند

نگاه ویژه ریکاردو ساپینتو به بازیکنان ذخیره استقلال

نویسنده : Parsfootball Instagram Service
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۳ مهر ۱۴۰۱ | ۱۸:۱۵
ریکاردو ساپینتو

در تمرینات استقلال تنها بازیکنانی که در ترکیب اصلی این تیم به میدان می آیند، محبوب ریکاردو ساپینتو نیستند.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

کاملا پیداست که سرمربی استقلال در تمرینات این تیم به بازیکنان ذخیره هم بها می دهد و تلاش می کند آنها را در شرایط روحی و روانی خوب نگه دارد. از نگاه سرمربی پرتغالی همه بازیکنان برای او اهمیت دارند به خصوص بازیکنانی که این روزها در ترکیب اصلی تیم به میدان نمی‌آیند. دلیل این توجه هم واضح است؛ در جریان بازی، ریکاردو ساپینتو ، نزدیک به نیمی از تیم را می‌تواند تعویض کند و اگر بازیکنان تعویضی، وقتی وارد زمین می‌شوند، عملکرد خوبی داشته باشند، می‌توانند شرایط بازی را تغییر دهند.

ریکاردو ساپینتو، در تمرین دیروز استقلال نکات مهم و کلیدی را به سعید مهری و سجاد شهباززاده گوشزد می کرد و پیداست که امیر ارسلان مطهری هم به این صحبت ها به دقت گوش می دهد. بازیکنانی که به طور حتم می توانند به عنوان بازیکن تعویضی هم شرایط بازی را تغییر دهند. ریکاردو ساپینتو این فصل یک تیم خوب و باتجربه روی نیمکت دارد و به خوبی می داند حفظ این بازیکنان در شرایط مسابقه چه از نظر روحی و روانی و چه از نظر فنی می تواند به استقلال در مسیر قهرمانی در لیگ برتر کمک کند.

استقلال در هفته پیش رو یک بازی مهم با فولاد دارد. سرمربی استقلال در این بازی به دلیل دریافت کارت قرمز در بازی با گل‌گهر محروم است و  تلاش می کند تا شروع این بازی همه موارد تاکتیکی را به شاگردانش گوشزد کند.

خرید بلیط اتوبوس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *