بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

بارسلونا و اتلتیکو به توافق رسیدند ؛ تکلیف گریزمان مشخص شد

توافق اتلتیکو با بارسا برای دائمی کردن قرارداد گریزمان

نویسنده : Parsfootball Multi media
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۳ مهر ۱۴۰۱ | ۱۳:۳۲
گریزمان ؛ توافق اتلتیکو با بارسا برای دائمی کردن قرارداد گریزمان

آنتوان گریزمان، ستاره فرانسوی، در آستانه بازگشت به ترکیب اصلی اتلتیکو مادرید قرار دارد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

گریزمان در چند هفته اخیر به یکی از سوژه‌های اصلی رسانه‌ای اسپانیایی و فرانسوی تبدیل شده بود و گمانه‌زنی‌های بسیاری درباره آینده او انجام شد.
مدیران اتلتیکو تصمیم گرفته بودند برای فعال شدن بند خرید اجباری این بازیکن در صورت حضور در 50 درصد دقایق بازی این تیم در طول فصل او را به بازیکنی نیمکت‌نشین تبدیل کنند.
اما حالا به نظر می‌رسد که شرایط در حال تغییر است و روزنامه اسپانیایی مارکا اعلام کرده است که مذاکرات بین دو باشگاه اتلتیکو مادرید و بارسلونا برای پرداخت 20 میلیون یورو و دائمی کردن قراردادی این مهاجم فرانسوی وارد مرحله نهایی شده است.

این خبر بسیار خوبی برای دیه‌گو سیمئونه خواهد بود که تیمش شرایط خیلی خوبی ندارد و حالا می‌تواند از یکی از بازیکنان مهمی که تا به حال مجبور بود روی نیمکت قرار دهد استفاده کند. او پیش از این تنها در دو بازی از این بازیکن در ترکیب اصلی تیمش استفاده کرده بود.
توافق این دو باشگاه به این معناست که بالاخره همه طرفین می‌توانند با خوشحالی و رضایت پیش برود. سیمئونه بار دیگر یکی از بازیکنان محبوبش را در اختیار خواهد داشت، گریزمان می‌تواند در زمین حضور داشته باشد و بارسلونا نیز 20 میلیون یورو از فروش او دریافت خواهد کرد.
مسئله مهم دیگری که برای بارسا وجود دارد نیز رفع شدن خطر پرداخت دوباره دستمزد هنگفت این بازیکن است که ممکن بود کار را با توجه به سقف پرداخت دستمزد لالیگا برای آنها دشوار کند.

خرید بلیط اتوبوس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *