بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

کلیپ شاهکار مهدی طارمی مقابل تیم سردار آزمون در دربی لژیونرها + سند

خلاصه بازی ؛ پورتو ۲ - ۰ بایرلورکوزن ؛ درخشش مهدی طارمی با دو پاس گل در شب نیمکت نشینی سردار آزمون

نویسنده : خبرگزاری فوتبال ایران ParsFootball
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۳ مهر ۱۴۰۱ | ۸:۰۰


تیم پورتو با حضور مهدی طارمی در ترکیب اصلی خود توانست بایر لورکوزنی که سردار آزمون را روی نیمکت خود داشت را با درخشش ستاره بوشهری شکست دهد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

تقابل زوج خط حمله تیم ملی فوتبال ایران، یکی از جذابیت‌های شب اول هفته سوم دور گروهی لیگ قهرمانان اروپا بود؛ جایی که پورتو با حضور مهدی طارمی در ترکیب اصلی خود به مصاف بایر لورکوزنی رفت که سردار آزمون را روی نیمکت داشت. این دیدار از ساعت 22:30 امشب در ورزشگاه دراگائو پرتغال آغاز شد.

مهدی طارمی که چهار شب قبل در چارچوب هفته هشتم لیگ برتر پرتغال مقابل براگا به میدان رفت و در کنار ثبت یک پاس گل، روی دو گل دیگر تاثیرگذاری مستقیم داشت و یک اخراجی هم گرفت برخلاف سردار آزمون که هنوز نتوانسته در ترکیب اصلی لورکوزن جایی برای خود پیدا کند، امید اول گلزنی میزبان در شبی بود که شاگردان کنسیسائو نیاز مبرمی به پیروزی مقابل تیم دوم جدول رده بندی گروه دوم لیگ قهرمانان اروپا داشتند.

در نیمه دوم مهدی طارمی که گلش در نیمه اول مردود اعلام شده بود، روی یک ضدحمله سریع از سمت راست، ارسالی زیبا روانه محوطه جریمه لورکوزن کرد که این ارسال را زیدو سانوسی با ضربه سر به گل تبدیل کرد.

در شرایطی که همه منتظر ورود آزمون به زمین بودند اما سرمربی لورکوزن ترجیح داد تا از ستاره ایرانی تیمش در این دیدار استفاده نکند و سردار تا پایان فرصت بازی پیدا نکرد. این در حالی بود که مهدی طارمی تا پایان کار در ترکیب اصلی حضور داشت و پیش از به صدا در آمدن سوت پایان، پاس گل دوم خودش را هم داد. او این بار با یک پاس در عمق زیبا، گالنو را در موقعیت تک به تک با دروازه بان قرار داد تا در این صحنه شاهد به ثمر رسیدن دومین گل میزبان باشیم. پورتو در نهایت این دیدار را با پیروزی دو بر صفر به پایان رساند تا شمار امتیازات خود را با لورکوزن برابر کرده و با صعود به رده دوم برای صعود شانس پیدا کند.


خبر خوش برای کاربران پارس فوتبال: مشاهده هرگونه محتوایی اعم از خبر ، عکس و ویدئو برای کاربران پارس فوتبال نیم بها خواهد بود.

در اینجا در این باره بیشتر بخوانید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *