بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

عبور مهدی طارمی از VAR با یک پاس استثنائی + سند

عبور موفق پاس گل مهدی طارمی از آزمون VAR در بازی پورتو و بایر لورکوزن

نویسنده : خبرگزاری پارس فوتبال
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۳ مهر ۱۴۰۱ | ۱:۰۰
مهدی طارمی ششمین گلزن برتر اروپا در سال 2022 با 23 گل

مهدی طارمی که در نیمه اول بازی پورتو و بایر لورکوزن گلش توسط VAR مردود شد، در نیمه دوم با یک پاس استثنایی که از آزمون VAR با موفقیت عبور کرد، زمینه ساز گل اول تیمش شد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

مهدی طارمی مهاجم ایرانی پورتو با ارسالی زیبا، گل اول تیمش مقابل لورکوزن را ساخت.

نیمه اول دیدار  پورتو و لورکوزن از گروه دوم لیگ قهرمانان اروپا در حالی با تساوی بدون گل به پایان رسید که تیلور به کمک VAR یک گل از هر دو تیم را مردود اعلام کرد و شیک نیز یک پنالتی را برای میهمان از دست داد.

طارمی که گل مردود پورتو در نیمه اول را زده بود، بالاخره در میانه های نیمه دوم زهر خود را با یک پاس گل ریخت و تیمش را به گل رساند.

در دقیقه 40 نیمه اول و روی یک ضد حمله سریع، شاهد به گل رسیدن پورتو بودیم؛ این گل اما به دلیل خطای هند مدافع پورتو، مردود و یک پنالتی هم برای لوکوزن اعلام شد.

در دقیقه 69 بازی یک ضدحمله خطرناک دیگر از پورتو به گلی دیگر انجامید که این بار صحیح بود و با عبور از آزمون VAR به اولین گل بازی تبدیل شد.

در این صحنه مهدی طارمی در سمت راست محوطه جریمه صاحب توپ شد و با سری بالا و دقتی کافی، یک ارسال زیبا روانه محوطه جریمه حریف کرد؛ ارسال نرم مهاجم ایرانی پورتو در تیر دو به سانوسی رسید و این بازیکن نیز بی درنگ با ضربه سر دروازه را باز کرد. جالب اینجاست که این گل هم توسط VAR بررسی و سپس پذیرفته شد.

عبور موفق پاس گل مهدی طارمی از آزمون VAR در بازی پورتو و بایر لورکوزن

عبور موفق پاس گل مهدی طارمی از آزمون VAR در بازی پورتو و بایر لورکوزن

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *