بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

اعاده حیثیت باشگاه استقلال در واکنش به اتهامات گل گهری ها

درخواست باشگاه استقلال از فدراسیون فوتبال ؛ اتهام زنی سرپرست گل گهر رسیدگی کنید

نویسنده : خبرگزاری پارس فوتبال
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۲ مهر ۱۴۰۱ | ۲۳:۴۰
استقلال ؛ احتمال جدایی مصطفی آجورلو از ریاست باشگاه استقلال

باشگاه استقلال از فدراسیون فوتبال درخواست کرده است که به اتهام زنی سرپرست گل گهر رسیدگی کند و مدارک و مستندات را از او بخواهد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

در دعوای پیش آمده میان باشگاه گل گهر و استقلال سرپرست تیم گل گهر ادعایی را طرح کرده است که به نظر می رسد در صورت عدم اثبات می تواند برای سرپرست تیم گل گهر دردسرساز شود.

حیدر افسری مدعی شده است که فصل گذشته استقلال با نفوذ در فدراسیون فوتبال موفق شد مجوز بازی دو بازیکن خارجی خود را به دست بیاورد. این در حالی است که در فصل گذشته کمیته انضباطی به دلیل استفاده گل گهر از یک بازیکن خارجی ۳ بازی این تیم را ۳-۰ به سود حریفان اعلام کرد که اتفاقا یکی از بازی ها در برابر تیم استقلال بود.

سرپرست تیم گل گهر امروز در مصاحبه ای مدعی شد:« قبل از بازی استقلال برابر گل گهر که همان دیدار مقابل نساجی بود، نامه رسمی دادند که این ۲ بازیکن حق بازی ندارند و استقلال از این نفرات استفاده کرد و هیچ اتفاقی هم رخ نداد. در واقع اینجا حق تیم مظلوم نساجی خورده شد و این رفتار در بازی بعد ادامه پیدا کرد. تا اینکه این ۲ بازیکن مقابل ما بازی نکردند و در اصل محرومیت برای بازی با نساجی بود که متاسفانه به دلیل نفوذی که در فدراسیون داشتند، این حکم اجرا نشد و به راحتی حق تیم مظلوم شهرستانی را خوردند.»

خبرهای رسیده حاکی از آن است باشگاه استقلال در شکایتی که علیه باشگاه گل گهر تنظیم کرده خواستار بررسی این ادعا از سوی سرپرست تیم گل گهر شده  و درخواست اعاده حیثیت کرده است.

حیدر افسری به نوعی به فدراسیون فوتبال هم به دلیل تحت تاثیر قرار گرفتن باشگاه استقلال اتهام وارد کرده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *