بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

ترفند رئال مادرید برای جذب هالند ؛ بمب تابستانی 2024

جذب ارلینگ هالند توسط رئال مادرید در تابستان 2024 با استفاده از بند فسخ

نویسنده : خبر گزاری پارس فوتبال دات کام
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۲ مهر ۱۴۰۱ | ۱۸:۰۷
جذب ارلینگ هالند توسط رئال مادرید در تابستان 2024 با استفاده از بند فسخ

طبق ادعای فرناندو سانز در قرارداد ارلینگ هالند با سیتی بند فسخ ویژه رئال مادرید گنجانده شده تا این مهاجم دو سال بعد راهی باشگاه مادریدی شود.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

طبق ادعای فرناندو سانز در برنامه ال‌چیرینگیتو، در قرارداد ارلینگ هالند با سیتی بند فسخ ویژه رئال مادرید گنجانده شده تا این مهاجم ارزشمند دو سال بعد راهی باشگاه مادریدی شود.

به گزارش پارس فوتبال، ارلینگ هالند، ستاره نروژی، در تابستان امسال با وجود داشتن پیشنهاد از رئال مادرید ترجیح داد راهی سیتی شود. او اخیرا در یک مصاحبه گفت که چون کریم بنزما در رئال مهاجم شماره یک بود، به پیشنهاد این باشگاه پاسخ رد داد. به نظر می رسد که انتخاب او کاملا نیز درست بوده چرا که در هشت بازی رسمی برای سیتیزن ها توانسته 14 گل بزند.

هفته گذشته برخی منابع انگلیسی ادعا کردند که در قرارداد هالند با منچسترسیتی بند فسخ 150 میلیون یورویی وجود دارد که از تابستان 2024 قابل فعال شدن است. در اسپانیا هم معتقدند هالند تنها دو فصل برای سیتی بازی خواهد کرد و با خداحافظی کریم بنزما به رئال منتقل می شود.

شب گذشته در برنامه ال‌چیرینگیتو، فرناندو سانز، بازیکن سابق رئال، که زمانی رئیس باشگاه مالاگا نیز بود، ادعای جدیدی را در مورد هالند مطرح کرد. سانز در این رابطه گفت:

به من اطلاعات جدیدی در مورد هالند رسیده است. در قرارداد او برای تابستان سال 2024 بندی گنجانده شده که بر اساس آن اگر رئال مادرید پیشنهاد بدهد و رقم مشخصی را پرداخت کند، می تواند بدون مذاکره با سیتی ستاره نروژی را جذب کند. تقدم رئال بر سایر باشگاه ها فقط محدود به تابستان 2024 است.

سانز البته رقم دقیق بند فسخ هالند را نگفت ولی طبق ادعای مارکا این بند 200 میلیون یورویی است و رئال اگر این مبلغ را پرداخت کند، می تواند هالند را به خدمت بگیرد. مارکا همچنین نوشته است که برای تابستان 2025 این رقم به 150 میلیون یورو کاهش پیدا می کند.

اخیر پدر هالند نیز در یک مصاحبه گفت که بعید می داند پسرش بیش از دو یا سه سال در لیگ برتر انگلیس بماند و او دوست دارد همه لیگ ها را تجربه کند. با این شرایط احتمالا مقصد بعدی هالند لالیگا و رئال مادرید خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *