بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

بازیکن جوانی که تمجید دی بروین را برانگیخت

دی بروین : مطمئن هستم فودن به ستاره بزرگی در دنیای فوتبال تبدیل می‌شود

نویسنده : Parsfootball Multi media
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۲ مهر ۱۴۰۱ | ۱۳:۳۱
فودن ؛ دی بروین : مطمئن هستم فودن به ستاره بزرگی در دنیای فوتبال تبدیل می‌شود

کوین دی بروین به فیل فودن توصیه کرد راه فوتبالی خود را با دقت طی کند تا به ستاره بزرگی تبدیل شود.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

به نقل از دیلی میل، فیل فودن روز یک‌شنبه در دیدار سیتی مقابل منچستریونایتد در لیگ برتر هت تریک کرد. در حالی که همه نگاه‌ها این روزها به ارلینگ هالند است ولی دی بورین می‌گوید نباید از نقش فیل فودن به راحتی گذشت.

دی بروین، هافبک سیتی می‌گوید که بهترین‌ بازی‌های فودن را هنوز ندیده‌ایم. دی بروین با تمجید از ستاره انگلیسی سیتی گفت:

او فقط ۲۲ سال دارد. من خودم زمانی که هم سن او بودم اصلا با شرایط فعلی‌ام قابل مقایسه نبودم. او راه درازی در پیش دارد و می‌تواند به یکی از بهترین بازیکنان در انگلیس تبدیل شود. فودن باید خیلی مراقب استعداد و توانمندی‌های خود باشد تا به یک بازیکن بزرگ تبدیل شود. او خیلی خوب است، بنابراین باید تلاش کند تا ثبات پیدا کند و در همه بازی‌ها این‌طور باشد.

دی بروین احساس می‌کند ستاره انگلیسی استعداد کافی برای بازی در پست‌های مختلف را دارد و از او انتظار دارد که با پیشرفت دوران حرفه‌ای خود در مرکز بازی کند.

ستاره بلژیکی اضافه کرد:

فیل فودن می‌تواند در پست‌های مختلف بازی کند. این یک مزیت برای او محسوب می‌شود که توانایی بازی در چند پست را دارد. من مطمئن هستم او به ستاره بزرگی در دنیای فوتبال تبدیل می‌شود.

داربی بزرگ شهر منچستر بسیار جذاب و پر گل از آب درآمد. در این بازی ارلینگ هالند و فودن هر دو هت تریک کردند تا یک شب تاریخی و شاید تکرار نشدنی را در تاریخ داربی‌های شهر منچستر تجربه کنند.

منچستر سیتی با پیروزی که در این بازی به دست آورد ۲۰ امتیازی شد و با یک امتیاز اختلاف نسبت به آرسنال در رده دوم جدول رده‌بندی قرار گرفت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *