بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

غایب احتمالی رئال مادرید برای دیدار ال کلاسیکو ؟!

احتمال غیبت کورتوا در ال کلاسیکو به دلیل مصدومیت

نویسنده : Parsfootball Multi media
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۲ مهر ۱۴۰۱ | ۱۰:۴۷
کورتوا ؛ احتمال از دست دادن ال کلاسیکو برای کورتوا به خاطر مصدومیت

دروازه‌بان بلژیکی رئال مادرید با توجه به وضعیتی که دارد، ممکن است بازی با ال‌کلاسیکو را هم از دست بدهد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

تیبو کورتوا که به دلیل مصدومیت بازی فردا شب (چهارشنبه) رئال مادرید مقابل شاختار دونتسک اوکراین در دور سوم مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا را از دست می‌دهد، حالا خبر می‌رسد او ممکن است اولین ال‌کلاسیکوی فصل را هم از دست بدهد، این در حالی است که پیش از تقابل با بارسلونا، کهکشانی‌ها باید به مصاف ختافه و شاختار دونتسک (بازی برگشت) بروند.

بر اساس گزارش‌های منتشر شده؛ کورتوای 30 ساله که فصل گذشته نقش پررنگی در قهرمانی‌ رئال مادرید در رقابت‌های لالیگا و لیگ قهرمانان اروپا داشت، در حالی در بازی فردا شب با شاختار غایب خواهد بود که در حال حاضر با درد سیاتیک دست‌وپنجه نرم می‌کند و این درد عصبی از ناحیه کمر به سمت چپ بدنش کشیده می‌شود. مدت زمان دوری این دروازه‌بان بلژیکی از میادین فوتبال بستگی به روند ریکاوری او خواهد داشت.

طبق این گزارش‌ها؛ بازی بعدی رئال در لالیگا روز یکشنبه هفته آینده مقابل ختافه خواهد بود اما کارلو آنچلوتی سرمربی کهکشانی‌ها قطعاً کورتوا را برای بازی ال‌کلاسیکو مقابل بارسلونا در تاریخ 16 اکتبر (24 مهر) می‌خواهد، بنابراین حضور او در جام جهانی 2022 قطر با تیم ملی فوتبال بلژیک هنوز در خطر نیست.

خرید بلیط اتوبوس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *