بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

حرص و جوش مهدی رحمتی برای 3 امتیاز حیثیتی + عکس

پیروزی مهدی رحمتی برابر مازیار زارع در دیدار آلومینیوم و ملوان

نویسنده : خبر گزاری پارس فوتبال دات کام
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۲ مهر ۱۴۰۱ | ۹:۵۲
پیروزی مهدی رحمتی برابر مازیار زارع در دیدار آلومینیوم و ملوان

مهدی رحمتی سرمربی آلومینیوم در دیدار برابر ملوان انزلی بیشتر از همیشه به دنبال برتری تیمش بود. او بار دیگر برابر مازیار زارع قرار گرفته بود.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

مهدی رحمتی سرمربی آلومینیوم در دیدار برابر ملوان انزلی بیشتر از همیشه به دنبال برتری تیمش بود.

به گزارش پارس فوتبال، تیم فوتبال آلومینیوم علی‌رغم اینکه در دیدارهای خارج از خانه این فصل نمایش موفقی داشته و بدون شکست کارش را به پایان رسانده، در بازی‌هایی که در اراک انجام داده، نتوانسته بود طی سه دیدار به امتیاز برسد ولی مهدی رحمتی با تدابیری که این هفته داشت، شرایطی به وجود آورد تا شاگردانش با روحیه و شرایط بهتری نسبت به قبل به زمین بروند و به برتری مقابل ملوان برسند.

سید مهدی رحمتی که امسال تغییرات زیادی در آلومینیوم به وجود آورده و نفرات جوان‌تری به لیست این تیم اضافه کرده، نیاز به زمان داشت تا سر و شکل بهتری به ایرالکو بدهد و پس از تساوی در اصفهان مقابل سپاهان، یک برد ارزشمند هم مقابل ملوان انزلی به دست آورد تا تیمش را از نظر روحی به شرایط مطلوبی برساند.

پیروزی مهدی رحمتی برابر مازیار زارع در دیدار آلومینیوم و ملوان

رحمتی و مازیار زارع مثل دوران بازی، آرزوهای زیادی هم در عرصه مربیگری دارند و نمی‌خواهند در تقابل‌های رودررو بازنده باشند که نخستین جدال آنها روی نیمکت تیم‌هایشان به سود گلر سابق آبی‌ها به پایان رسید

رحمتی که در گذشته به‌عنوان کاپیتان استقلال با مازیار زارع، کاپیتان ملوان انزلی تقابل‌هایی داشت، در قامت سرمربی با یکی از هم‌دوره‌ای‌های خود توانست سه امتیاز بگیرد و با برتری در دیدار هفته هفتم، آماده مسابقه مقابل پیکان شود.

سرمربی آلومینیوم که دو برد مقابل صنعت نفت آبادان و ملوان انزلی داشته و دو امتیاز هم از مس رفسنجان و سپاهان گرفته، نمی‌خواهد این روند خوب تیمش پایان پیدا کند و انگیزه زیادی دارد تا تیمش را به شرایط بهتری برساند و به مرور زمان در جدول لیگ برتر بالاتر بروند.

رحمتی که از بازیکنان خود فقط پیروزی مقابل ملوان انزلی را می‌خواست، در تقابل با این تیم جنب و جوش زیادی در کنار زمین داشت و فشار بیش از اندازه‌ای متحمل شد، اما در نهایت توانست با گرفتن سه امتیاز، خود و تیمش را به آرامش ذهنی برساند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *