بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

خبری شوک آور در انتظار سرمربی استقلال ؛ یک محرومیت بزرگ !

احتمال محرومیت ساپینتو از دربی پایتخت پس از حرکات جنجالی در بازی استقلال و گل گهر

نویسنده : خبرگزاری پارس فوتبال
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۲ مهر ۱۴۰۱ | ۷:۰۱
تمرین سبک ریکاردو ساپینتو برای بازیکنان استقلال

با توجه به رفتار خارج از عرف ریکاردو ساپینتو در بازی استقلال و گل گهر سیرجان احتمال صدور حکم محرومیت طولانی مدت برای سرمربی آبی ها و غیبت او در دربی پایتخت وجود دارد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

احتمال دارد با توجه بشدت رفتاری که در سیرجان از ساپینتو سرمربی استقلال شاهد بودیم، محرومیت مضاعفی برایش در نظر گرفته شود.

ریکاردو ساپینتو با حرکاتی که در دقایق پایانی بازی مقابل گل‌گهر انجام داد، یک کارت قرمز را به جان خرید و مسابقه فوق‌العاده حساس هفته آینده تیمش برابر فولاد خوزستان را باید از روی سکوها دنبال کند اما این همه ماجرا نخواهد بود.

قطعاً با توجه به گزارش ارسالی توسط ناظر و داور مسابقه، کمیته انضباطی هم وارد عمل می‌شود و احتمال دارد برای سرمربی استقلال محرومیت مدنظر قرار بدهد اتفاقی که اگر رخ بدهد دردسری دوگانه برای او ایجاد خواهد کرد.

وقتی ریکاردو در بازی با ملوان از شدت عصبانیت به برانکارد کنار زمین لگد زد، قضیه آنقدر سر و صدا به پا کرد که کمیته انضباطی در مورد او تصمیم گرفت و جدا از جریمه نقدی این مربی را به یک جلسه محرومیت تعلیقی هم محکوم کرد.

محکومیتی که حالا به محض دریافت اولین حکم جدید فعال خواهد شد و این یعنی سرمربی استقلال تهران با هر جریمه‌ای در مورد بازی با گل‌گهر مواجه شود یک جلسه محرومیت هم به آن اضافه خواهد شد.

همانطور که اشاره کردیم ریکاردو از بازی با فولاد محروم می‌شود و اگر کمیته انضباطی حکم به محکومیت او بدهد یک جلسه محرومیت تعلیقی‌اش را هم باید بکشد.

البته احتمال دارد با توجه بشدت رفتاری که در سیرجان از او شاهد بودیم، محرومیت مضاعفی هم برایش در نظر گرفته بشود چون قبلاً به او اخطار داده شده بود مراقب حرکاتش باشد اما با وجود همه این اتفاقات دیروز خبردار شدیم مدیران باشگاه به او گفته‌اند لایحه دفاعیه بسیار محکمی برایش تنظیم می‌کنند و شواهدی که از اتفاقات سیرجان در اختیار دارند را هم ارائه خواهند کرد تا داستان به شکلی پیش نرود که محرومیت سنگینی برای او مدنظر گرفته شود. آنها به ساپینتو گفته‌اند اصلاً نگران دربی پایتخت که در هفته دوازدهم برگزار می‌شود نباشد و مطمئن باشد در آن مسابقه روی نیمکت استقلال قرار خواهد داشت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *