بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

پشت پرده از دست رفتن پنالتی پرسپولیس مقابل تراکتور

سیدمحمد حسینی مدافع تراکتور : پنالتی پرسپولیس گل نشد چون خدا جای حق نشسته است

نویسنده : خبرگزاری پارس فوتبال
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۲ مهر ۱۴۰۱ | ۰:۰۰
سیدمحمد حسینی مدافع تراکتور : پنالتی پرسپولیس گل نشد چون خدا جای حق نشسته است

سیدمحمد حسینی مدافع تراکتور در واکنش به از دست رفتن پنالتی سرخ ها توس مهدی ترابی مدعی شد، پنالتی پرسپولیس گل نشد چون خدا جای حق نشسته است.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

مدافع تراکتور از صحنه جنجالی بازی با پرسپولیس می‌گوید.

سیدمحمد حسینی در خصوص برتری تراکتور مقابل پرسپولیس اظهار داشت:

بازی خوبی بود و ما همانطور که از قبل بازی می‌دانستیم و هم قسم شده بودیم فقط برای برد به زمین رفتیم و به چیزی جز این نتیجه فکر نمی‌کردیم. این هدفی است که تا پایان لیگ در سر داریم و هیچ وقت بدون توجه به وضعیت تیم حریف یا میزبان و میهمان بودن به تساوی هم فکر نمی‌کنیم و خدا را شکر در این بازی به هدفمان رسیدیم.

وی در مورد صحنه جنجالی پنالتی پرسپولیس گفت:

واقعاً به جز خندیدن حرفی برای گفتن ندارم. مسخره‌ترین و خنده‌دار ترین پنالتی بود که به عمرم حتی دیده‌ام و نمونه‌اش را تا به حال جایی ندیده بودم. نمی‌دانم واقعاً چه چیزی را پنالتی گرفت. نه خودم و نه بقیه بازیکنان هیچ چیزی متوجه نشدیم. از خود موعود بنیادی‌فر پرسیدم چرا پنالتی گرفتی گفت بازیکن پرسپولیس را هول دادی در حالیکه من برخوردی اصلاً نداشتم که بخواهم هول دهم. یک تاچ در فوتبال و در محوطه جریمه طبیعی است ولی چیزی که اسمش خطا باشد واقعاً اتفاق نیافتاد.

مدافع تراکتور ادامه داد:

جالب است بدانید حتی بازیکنان خود پرسپولیس هم تعجب کرده بودند و نمی‌دانستند چرا پنالتی اعلام شده است. اخباری هم بنده خدا عصبانی شده بود و حق داشت. فکر کن نزدیک به نود دقیقه تلاش کردی و دروازه را بسته نگه داشتی و یک تصمیم این شکلی بیاید زحماتت را به باد بدهد. خدا را شکر که خدا جای حق نشسته و پنالتی گل نشد و دست محمدرضا اخباری هم درد نکند که اجازه نداد زحمات ما حرام شود.

حسینی در ادامه عنوان کرد:

بازی با فولاد هم من برخوردی با حریف نداشتم و داور پنالتی گرفت ولی آنجا باز کمی بی احتیاطی کردم و انقدر برایم زور نداشت تا این پنالتی. نمیدانم چرا در مورد من بدون برخورد همیشه پنالتی می‌گیرند. شاید قوانین فیفا بند جداگانه ای در مورد سیدمحمد حسینی در خصوص قوانین پنالتی دارد و خودم خبر ندارم.

وی در رابطه با بازی هفته بعد با مس هم گفت:

مس تیم با شخصیتی است و فصل گذشته هم این را نشان داد و فکر می کنم بازی با ما مس بازی سختی است خصوصاً اینکه در رفسنجان است و کار ما مقابل این تیم سخت تر از پرسپولیس است ولی برای برد به زمین می رویم.

خرید بلیط اتوبوس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *