بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

ناکامی ستاره جنجالی در تقابل با پرسپولیس

ناکامی رضا اسدی در گلزنی مقابل پرسپولیس

نویسنده : خبرگزاری فوتبال ایران ParsFootball
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۱ مهر ۱۴۰۱ | ۲۲:۵۵
رضا اسدی

رضا اسدی هافبک سابق پرسپولیس تلاش زیادی کرد تا در بازگشت به استادیوم آزادی و تقابل با سرخ‌پوشان نام خود را به عنوان گل‌زن مطرح کند که در این مسیر ناکام ماند.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

هافبک سابق پرسپولیس تلاش زیادی کرد تا در بازگشت به استادیوم آزادی و تقابل با سرخ‌پوشان نام خود را به عنوان گل‌زن مطرح کند که در این مسیر ناکام ماند.
یک نمایش موفق در خط میانی برابر پرسپولیس می‌توانست با گلزنی توام شود که علیرضا بیرانوند مانع از تحقق رویای رضا اسدی شد.
اسدی که فصل گذشته به عنوان یکی از چهره‌های ویژه نقل و انتقالاتی به پرسپولیس پیوسته بود، در نهایت علیرغم ثبت چهار گل و 3 پاس گل از جمع سرخپوشان جدا شد و بار دیگر به تراکتور پیوست. او در تیم بردیف تبدیل به بازیکنی همه کاره در خط میانی شد که گلزنی‌های دقایق پایانی‌اش توانست نام او را بار دیگر به بازیکن محبوب تی‌تی‌ها تبدیل کند.
هافبک دفاعی فصل گذشته یحیی گل محمدی که با انگیزه زیادی پا به استادیوم آزادی گذاشته بود تا بار دیگر توانایی خود را به اثبات برساند، علیرغم تلاش زیادی که برای گلزنی در این بازی داشت در نهایت پشت سد علیرضا بیرانوند ماند. یک بار شلیک پشت محوطه جریمه این بازیکن شوتزن با مهار از زیر تیرک دروازه راهی کرنر شد و در صحنه‌ای دیگر هم او با همان شگرد همیشگی‌اش در تیر اول در زمان ارسال کرنر‌ها به دنبال گلزنی بود که مدافعان پرسپولیس مانع از این مهم شدند.
اسدی اما در صحنه منتهی به پنالتی پرسپولیس بدجور به پای مهدی ترابی پیچید و تا لحظات پایانی که بازیکن شماره 9 سرخپوشان قصد ضربه زدن را داشت، با جملات خود قصد تحریک ترابی را داشت تا ذهن او را درگیر کند و شاید در نهایت نیز موفق شده باشد چراکه ترابی این موقعیت ایده‌آل را هدر داد و تراکتور به سه امتیاز ارزشمند این جدال دست یافت.

خرید بلیط اتوبوس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *