بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

طعنه سنگین اسطوره پرسپولیس به ستاره های سرخ

ضیا عربشاهی : پرسپولیس مقابل تراکتور ترسو بود

نویسنده : پارس فوتبال ParsFootball.Com
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۱ مهر ۱۴۰۱ | ۲۰:۱۵
ضیا عربشاهی پیشکسوت پرسپولیس درباره این تیم صحبت کرد

ضیا عربشاهی پیشکسوت پرسپولیس گفت : باخت یک بر صفر پرسپولیس در ورزشگاه آزادی مقابل تراکتور یک زنگ خطر برای تیم بزرگی همچون پرسپولیس بود و پرسپولیس باید با نفرات بیشتر در داخل محوطه جریمه حریفان ظاهر شود.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

ضیا عربشاهی پیشکسوت پرسپولیس درباره باخت یک بر صفر پرسپولیس مقابل تراکتور در هفته هفتم لیگ برتر اظهار داشت:

پرسپولیس حتی در ورزشگاه آزادی که میزبان بود هم با یک مهاجم بازی کرد. بیشتر توپ در میانه زمین رد و بدل شد و کار خاصی صورت نگرفت، بهتر است بگویم که بازیکنان پرسپولیس هیچ برنامه‌ای برای ایجاد فرصت روی دروازه تراکتور در دستور نداشتند. پرسپولیس با بازی بد نتوانست توپ‌های زیادی را به خط حمله برساند. همچنین توپی برای لوکادیا، تک مهاجم‌شان هم نمی‌رسید و او نیز بی‌هدف در نوک حمله حضور داشت. اما تراکتور در خط حمله خودش بیشتر روی دروازه پرسپولیس موقعیت گل ایجاد کرد.

وی با اشاره به اینکه تراکتور به بهترین شکل تمامی نقاط قوت پرسپولیس را آنالیز کرده بود، عنوان کرد:

تراکتور هدفش این بود که از خط جلوی خودش مدافعان پرسپولیس را پرس کند تا خط دفاع پرسپولیس نتواند بازی‌سازی را از عقب زمین خود آغاز کند. ضمناً خط هافبک پرسپولیس هم تحت فشار قرار گرفت و اجازه بازی‌سازی را به بازیکنان پرسپولیس ندادند. آن قدر بازی‌سازی بد صورت گرفت که در کل بازی با تراکتور تنها ۲-۳ توپ نصیب لوکادیا، تک مهاجم پرسپولیس شد. خط هافبک بیشتر کارهای انفرادی انجام می‌دادند و در اختیار تیم نبودند. تراکتور به خوبی برنامه‌های خود را در زمین پرسپولیس اجرا کرد و بسیار موفق عمل کرد.

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس با اشاره به اینکه گل‌محمدی باید بیشتر از یک مهاجم در خط حمله استفاده کند، تاکید کرد:

تعجب من این است که چرا در حالی که پرسپولیس میزبان بازی هم است، گل‌محمدی با ۲ مهاجم بازی نمی‌کند؟ ترکیب و ارنج او بسیار با ترس چیدمان می‌شود و با یک مهاجم تیمش را وارد زمین می‌کند. این گونه بازی کردن اصلاً برای پرسپولیس خوب نیست. کادر فنی پرسپولیس باید یکی از بازیکنان خط هافبک را کم کند و مهدی عبدی را کنار لوکادیا قرار دهد تا قدرت تهاجمی پرسپولیس بیشتر شود.

عربشاهی در پایان خاطرنشان کرد:

باخت یک بر صفر پرسپولیس در ورزشگاه آزادی مقابل تراکتور یک زنگ خطر برای تیم بزرگی همچون پرسپولیس بود. پرسپولیس باید با نفرات بیشتر در خط حمله و داخل محوطه جریمه حریفان ظاهر شود. امیدوارم در بازی‌های آینده گل‌محمدی ترسو بازی نکند و با جسارت بیشتر تیمش را وارد زمین کند تا بتواند با پیروزی‌های مداوم و همیشگی دل هواداران را شاد کند.

خرید بلیط اتوبوس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *