بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

اسطوره پرسپولیس به سیم آخر زد ؛ حمله شدید به ستاره سرخ ها

امیرحسین اصلانیان : چرا نباید یورگن لوکادیا پنالتی بزند ؟

نویسنده : پارس فوتبال ParsFootball.Com
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۱ مهر ۱۴۰۱ | ۲۰:۱۳
امیرحسین اصلانیان پیشکسوت پرسپولیس درباره این تیم صحبت کرد

امیرحسین اصلانیان پیشکسوت پرسپولیس گفت : مهدی ترابی اصلا روز خوبی را نداشت، چرا یک بازی لوکادیا پنالتی می زند و گل می‌کند اما بازی بعد پنالتی نمی‌زند.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

امیرحسین اصلانیان در مورد نخستین شکست فصل پرسپولیس برابر تراکتور در هفته هفتم لیگ برتر اظهار داشت:

واقعا پرسپولیس در این مسابقه روز خوبی نداشت و به غیر از یک صحنه که یورگن لوکادیا توپ را به تیر زد موقعیت دیگری را خلق نکرد. از طرفی تراکتور هم برای برد به زمین آمده بود که در نهایت هم توانست به هدفش برسد و گلزنی کند.

او افزود:

مدافعان پرسپولیس هماهنگ نبودند و موقعیت‌های زیادی را دادند. در نیمه اول وقتی تراکتوری‌ها این موضوع را فهمیدند، روی آن کار کردند و در نیمه دوم به زمین آمدند تا از موقعیت استفاده کنند و بازی را ببرند. همانطور هم که دیدید سه توپ آوردند که یکی از آن‌ها را مدافع دور کرد، یکی به تیر خورد و یکی هم دور شد.

مهاجم پیشین پرسپولیس در رابطه با اینکه مهدی ترابی به جای لوکادیا پنالتی زد، تصریح کرد:

او اصلا روز خوبی را نداشت. ترابی از اردوی تیم ملی به نظر خسته به تیم بازگشته و وقتی خوب نبود، باید زودتر از اینها تعویض می‌شد تا کار به اینجا نمی‌کشید. قبل از هر بازی باید پنالتی زن مشخص شود. چرا یک بازی لوکادیا پنالتی می زند و گل می‌کند اما بازی بعد پنالتی نمی‌زند.

اصلانیان در مورد مشکل تیم فوتبال پرسپولیس در این مسابقه تصریح کرد:

مشکل انتقال توپ به مهاجمان خیلی به چشم می‌خورد. این مشکل برای کل فوتبال ایران است نه فقط پرسپولیس. خیلی سال است که بازیکنی نداریم که یک برابر یک را به خوبی بردارد و دربیل بزند و در نهایت پاس به مهاجمان بدهد. همین موضوع باعث می‌شود مانند بازی امروز پاس در عرض و پاس به اصطلاح مرده زیاد شود و بازی زیبایی را شاهد نباشیم.

او در مورد اینکه موقعیت پرسپولیس در صدر جدول به خطر افتاده، تصریح کرد:

امیدوارم این موضوع درست شود. باشگاه هر بازیکنی که کادرفنی لازم داشته را گرفته و از این پرسپولیس هیچ انتظاری جز قهرمانی نمی‌رود. امیدوارم از بازی قبل شرایط بهبود پیدا کند و دوباره تیم روی نوار برد قرار بگیرد.

خرید بلیط اتوبوس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *