بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

واکنش جالب ستاره بلژیکی سیتی به پیروزی قاطعانه در دربی منچستر

کوین دی‌بروینه : بازی کردن در خانه منچستریونایتد برای ما راحت تر است

نویسنده : خبر گزاری پارس فوتبال دات کام
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۱ مهر ۱۴۰۱ | ۱۸:۲۴
کوین دی‌بروینه

کوین دی‌بروینه ستاره منچسترسیتی، پس از برتری 3-6 برابر منچستریونایتد، مدعی شد این تیم خیلی خوب بازی کرده است.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

کوین دی‌بروینه ستاره منچسترسیتی، پس از برتری 3-6 برابر منچستریونایتد، مدعی شد این تیم خیلی خوب بازی کرده است.

به گزارش پارس فوتبال، منچسترسیتی روز گذشته و در شرایطی که در نیمه اول چهار بار دروازه یونایتد را باز کرد، در نهایت 3-6 در دربی به برتری رسید. البته دو گل آخر یونایتد در دقایق پایانی و در شرایط به ثمر رسید که به نظر بازیکنان سیتی دیگر بازی را جدی نگرفته بودند. کوین دی‌بروینه نیز ضمن تمجید از عملکرد تیمش، به نوعی این موضوع را تایید کرده و اذعان داشت دو گل پایانی یونایتد حق این تیم نبوده است.

کوین دی‌بروینه گفت:

ما در طول هفته گذشته خیلی خوب برای دربی برابر منچستریونایتد آماده شدیم. ما در نیمه اول و از همان ابتدا فضاهای خای در نیمه زمین حریف را پیدا کرده و در 45 دقیقه نخست نمایشی واقعا خوبی از خود ارائه دادیم. من همیشه با خودم تصور می کردم بازی کردن در خانه منچستریونایتد برای ما راحت تر است و ما همیشه در زمین حریف عملکرد بهتری از خود به نمایش می گذاشتیم.

اما بالعکس، این یونایتد بود که اینجا می توانست به اهدافش برسد و در ورزشگاه اتحاد نتایج بهتری نسبت به خانه خودش کسب کند. بازیکنان این تیم راهی برای پیروزی در برخی دیدارهای رودر رو در خانه ما پیدا کرده بودند. اما این بار این اتفاق رخ نداد و ما در خانه خود نیز نمایش بهتری ارائه دادیم. البته متأسفانه در در دقایق پایانی، آنها دو گل دیگر به ثمر رسانده و اختلاف را کم کردند. من فکر می کنم نتیجه 1-6 برای این دیدار عادلانه بود.

خرید بلیط اتوبوس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *