بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

مصدومان پرشمار بارسلونا برای دیدار حساس با اینترمیلان

مفیس دپای، ژول کونده، هکتور بیرین، رونالد آرائوخو و فرنکی دیونگ غایبان بارسلونا برابر اینتر

نویسنده : Parsfootball Multi media
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۱ مهر ۱۴۰۱ | ۱۳:۳۲
بارسلونا ؛ دپای، کونده، بیرین، آرائوخو و دیونگ غایبان بارسلونا برابر اینتر

آبی‌و‌اناری‌های کاتالونیا بدون پنج بازیکن تأثیرگذار خود سومین بازی‌شان در مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا را برگزار خواهن

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

تیم فوتبال بارسلونا فردا شب (سه‌شنبه) در سومین هفته از مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا در حالی به مصاف اینتر می‌رود که که پنج بازیکن خود را برای این بازی در اختیار نخواهد داشت.

به گزارش سایت فوتبال اسپانیا؛ ممفیس دپای، ژول کونده، هکتور بیرین، رونالد آرائوخو و فرنکی دیونگ بازیکنانی هستند که به دلیل مصدومیت و کامل نشدن دوران ریکاوری‌شان، نمی‌توانند سایر شاگردان ژاوی هرناندس را در سفر به میلان همراهی کنند. در این میان دیونگ 25 ساله دیونگ در حالی این بازی را از دست می‌دهد که در تمامی رقابت‌های فصل جاری تنها 8 بازی انجام داده و یک گل هم زده است.

در غیاب این 5 بازیکن، بارسلونا توانسته فرانک کسیه را آماده سفر به میلان کند، ضمن اینکه دو بازیکن جوان این تیم، پابلو توره و مارک کاسادو هم تیم را همراهی خواهند کرد.

در این بین گفته می‌شود روملو لوکاکو مهاجم بلژیکی اینتر که مدت‌ها پیش مصدوم شده اما احتمال می‌رفت به بازی با بارسلونا برسد، این شانس را از دست داده و همچون هفته‌های قبل نراتزوری را همراهی نخواهد کرد.

اینتر و بارسلونا هر دو از مجموع دو بازی اول‌شان 3 امتیاز گرفته‌اند؛ بدین تزتیب که هر دو تیم مغلوب بایرن مونیخ شده‌اند و از ویکتوریا پلژن 3 امتیاز گرفته‌اند.

خرید بلیط اتوبوس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *