بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

واکنش فرهاد مجیدی به شکست سنگین اتحاد کلباء برابر العین

فرهاد مجیدی : ما امیدوارانه به کار خود ادامه می‌دهیم تا در بازی‌های آینده عملکرد خود را بهتر کنیم

نویسنده : خبر گزاری پارس فوتبال دات کام
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۱ مهر ۱۴۰۱ | ۱۰:۵۰
فرهاد مجیدی

تیم اتحاد کلباء با هدایت فرهاد مجیدی در هفته چهارم لیگ برتر امارات هر چه تلاش کرد نتوانست برابر العین قد علم کند و در نهایت با 3 گل شکست را پذیرا شد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

تیم اتحاد کلباء با هدایت فرهاد مجیدی در هفته چهارم لیگ برتر امارات هر چه تلاش کرد نتوانست برابر العین قد علم کند و در نهایت با 3 گل شکست را پذیرا شد.

به گزارش پارس فوتبال، این دومین شکست اتحاد کلبا با هدایت فرهاد مجیدی در 4 هفته ابتدایی لیگ برتر امارات بود. با این حال سرمربی فصل گذشته استقلال به آینده تیمش امیدوار است و بر این عقیده است که در بازی های آتی شرایط تیمش تغییر خواهد کرد. ضمن اینکه این شکست در حالی در پرونده تیم اتحاد کلباء ثبت شد که این تیم از دو بازیکن خارجی خود بهره نبرد.

فرهاد مجیدی در نشست خبری بعد از بازی به خبرنگاران گفت:

به تیم حریف تبریک می‌گویم به این خاطر که آنها نمایش بهتری نسبت به ما داشتند و مستحق این پیروزی بودند. ما امیدوارانه به کار خود ادامه می‌دهیم تا در بازی‌های آینده عملکرد خود را بهتر کنیم و شاید نیاز باشد برای رسیدن به این هدف تغییراتی در ترکیب تیم ایجاد کنیم.

سرمربی تیم اتحاد کلباء همچنین در خصوص غیبت دو بازیکن خارجی در ترکیب تیمش مقابل العین گفت:

الکس سرما خورده بود و بعد از بازگشت از اردوی تیم ملی کشورش در حال گذراندن دوران نقاهت است. درباره غیبت ایگور هم باید بگویم ما نمی‌خواستیم به ترکیب خط دفاع خود دست بزنیم.

اتحاد کلباء با وجود قبول این شکست موقعیت نسبتا مناسبی در جدول رده‌بندی لیگ برتر، دست کم نسبت به فصل گذشته دارد و با 6 امتیاز از 4 بازی تیم ششم جدول به حساب می‌آید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *