بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

انتقاد زننده اسطوره فوتبال انگلیس از ستاره های لیورپول

آلن شیرر : به نظر می‌رسد که لیورپول به صورت جدی مشکل دارد و بسیار خسته است

نویسنده : خبر گزاری پارس فوتبال دات کام
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۱ مهر ۱۴۰۱ | ۱۰:۳۸
لیورپول

لیورپول از ابتدای فصل 23-2022 تا به حال نتایج خوبی را به دست نیاورده است و این هفته نیز نتوانست از سد برایتون عبور کند و به تساوی 3-3 برابر این تیم رضایت داد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

آلن شیرر، ستاره سابق نیوکسل، از عملکرد بازیکنان بزرگ و ستاره‌های لیورپول انتقاد کرد.

به گزارش پارس فوتبال، لیورپول از ابتدای فصل 23-2022 تا به حال نتایج خوبی را به دست نیاورده است و این هفته نیز نتوانست از سد برایتون عبور کند و به تساوی 3-3 برابر این تیم رضایت داد.

در هفته‌های اخیر انتقادهای بسیاری از بازیکنان درخشان لیورپول در فصل‌های گذشته مانند ترنت الکساندر آرنولد صورت گرفته است اما شیرر معتقد است که نمایش ضعیف این تیم صرفا به یک بازیکن محدود نمی‌شود.

او در گفتگو با برنامه Match of the Day شبکه بی‌بی‌سی اظهار داشت:

به نظر می‌رسد که لیورپول به صورت جدی مشکل دارد و بسیار خسته است. اگر این اتفاق تنها در یک بازی رخ داده بود شاید می‌توانستیم آن را بپذیریم اما این اتفاق بارها در طول این فصل رخ داده است.

شیرر با انتقاد از بازیکنان این تیم گفت:

ترنت الکساندر آرنولد در طول این مدت به خاطر عملکردش در خط دفاعی مورد انتقاد قرار گرفته که کاملا به حق بوده چون او به اندازه کافی خوب نبوده است اما دیگران هم باید مسئولیت این نتایج ضعیف را بپذیرند، بازیکنانی مانند ویرژیل فن دایک، جوردن هندرسون، جوئل ماتیپ، تیاگو و محمد صلاح.

این ستاره سابق تیم ملی انگلیس با اشاره به عملکرد ضعیف این تیم برابر برایتون اضافه کرد:

ما در طول این سال‌ها عادت داشتیم به لیورپول نگاه کنیم و شاهد پرس پر انرژی آنها باشیم اما امروز خبری از آنها نیست. لیورپول نتوانست به خوبی برابر برایتون مقابله کند. آنها باید پس از گذشت 30 دقیقه چهار گل از این تیم دریافت می‌کردند.

خرید بلیط اتوبوس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *