بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

ریکاردو آلوز زهرش را به پرسپولیس هم ریخت + عکس

پاس گل دیدنی ریکاردو آلوز در دیدار پرسپولیس و تراکتور

نویسنده : خبر گزاری پارس فوتبال دات کام
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۱ مهر ۱۴۰۱ | ۱۰:۱۹
پاس گل دیدنی ریکاردو آلوز در دیدار پرسپولیس و تراکتور

ریکاردو آلوز هافبک پرتغالی تراکتور در بازی با پرسپولیس هم سازنده تک گل تیمش بود. این بازیکن پاسور بسیار ماهری است.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

ریکاردو آلوز هافبک پرتغالی تراکتور در بازی با پرسپولیس هم سازنده تک گل تیمش بود.

به گزارش پارس فوتبال، تراکتور شب گذشته موفق شد با یک گل از سد پرسپولیس گذشته و خود را به عنوان یک مدعی در لیگ بیست و دوم مطرح کند. تک گل این تیم را محمد عباس‌زاده روی پاس هوشمندانه ریکاردو آلوز به ثمر رساند.

تراکتوری ها برای اینکه فصلی متفاوت تر از دو فصل قبل را رقم بزنند، با وسواس بیشتری در بازار نقل و انتقالات حضور یافتند و سه بازیکن خارجی نیز به خدمت گرفتند. یکی از این سه بازیکن ریکاردو آلوز پرتغالی بود که سرمربی تراکتوری ها پیش از این با او کار کرده بود و خیلی زود هم توانست در ترکیب سرخ پوشان جا بیافتد.

آلوز که با چهار گل در صدر جدول پاسورهای لیگ برتر حضور داشت، شب گذشته نیز سازنده تک گل تیمش بود. این هافبک 29 ساله در دقیقه 75 پاس اشتباه لوکادیا را در میانه میدان را با یک ضرب به پاسی ایده آل برای عباس‌زاده تبدیل کرد. مهاجم تراکتوری ها نهایت استفاده را از این پاس کرده و در حالی که مدافعان پرسپولیس سراسیمه به دنبال متوقف کردنش بودند، در دو ضرب دروازه حریف را باز کرد.

به این ترتیب یک بار دیگر هافبک پرتغالی سرخ پوشان نقشی پررنگ در به ثمر رسیدن یک گل حیاتی دیگر داشت. او که در هفته ششم نیز سازنده تک گل سه امتیازی تیمش مقابل نفت در واپسین لحظات بازی بود با پاس گل شب گذشته خود یک بار دیگر درخشید تا تراکتوری ها را امیدوار به داشتن یک خارجی خوب بعد از مدت های بسیار کند.

پاس گل دیدنی ریکاردو آلوز در دیدار پرسپولیس و تراکتور

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *