بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

واکنش معنادار ستاره تراکتور به برد خبرساز مقابل پرسپولیس + سند

ابوالفضل رزاق‌پور ستاره تراکتور : با برد مقابل پرسپولیس دل هواداران را شاد کردیم ؛ محمدرضا اخباری با هوشیاری پنالتی را مهار کرد

نویسنده : Parsfootball Instagram Service
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۱ مهر ۱۴۰۱ | ۹:۵۷


ابوالفضل رزاق‌پور ستاره تراکتور پس از پیروزی یک بر صفر برابر پرسپولیس اظهار داشت: دل هواداران را شاد کردیم . محمدرضا اخباری با هوشیاری پنالتی را مهار کرد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

ابوالفضل رزاق‌پور پس از پیروزی یک بر صفر برابر پرسپولیس اظهار داشت:

اول از همه خدا را شکر می‌کنم که 3 امتیاز بازی را گرفتیم و دل هواداران را شاد کردیم. ما  امروز در زمین همه دستورات کادر فنی که به ما گفته بودند را به خوبی انجام دادیم و در پایان بازی نتیجه آن را گرفتیم. باز هم خدا را شکر می‌کنم که این بازی را با پیروزی به پایان رساندیم و شرایط‌مان را در جدول بهتر کردیم.

وی افزود:‌

با  توجه به تمام اتفاقاتی که برای رسیدن به این بازی داشتیم عملکرد خوبی را از خود به نمایش گذاشتیم. ما انتظار داشتیم سازمان لیگ بازی ما را چند ساعتی به تعویق می‌انداخت اما این اتفاق نیفتاد. ولی خوش‌شانس بودیم که پیش از بازی  به دلیل درست کردن نور ورزشگاه بازی با 40 دقیقه تأخیر آغاز شد.

دفاع چپ تیم فوتبال تراکتور در خصوص پنالتی تیم پرسپولیس عنوان کرد:‌

همه چیز در زمین مشخص بود. در محوطه جریمه هم اتفاقی نیفتاد اما پنالتی از سوی داور اعلام شد و اخباری هم با تمام هوشیاری این پنالتی را مهار کرد.


خبر خوش برای کاربران پارس فوتبال: مشاهده هرگونه محتوایی اعم از خبر ، عکس و ویدئو برای کاربران پارس فوتبال نیم بها خواهد بود.

در اینجا در این باره بیشتر بخوانید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *