بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

این دو ستاره دمار از روزگار یونایتد درآوردند! + عکس

درخشش دیوانه وار ارلینگ هالند و فیل فودن در نیمه نخست دربی منچستر

نویسنده : خبر گزاری پارس فوتبال دات کام
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۰ مهر ۱۴۰۱ | ۱۷:۵۰
منچسترسیتی

ارلینگ هالند و فیل فودن، دو ستاره جوان منچسترسیتی روز وحشتناکی را برای منچستریونایتد را تا این جا رقم زده اند.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

ارلینگ هالند و فیل فودن، دو ستاره جوان منچسترسیتی روز وحشتناکی را برای منچستریونایتد رقم زده اند.

به گزارش پارس فوتبال، با توجه به فرم بسیار خوب منچستریونایتد در هفته های ماقبل تعطیلات مسابقات ملی، به نظر می رسید دربی سختی در انتظار منچسترسیتی در ورزشگاه اتحاد باشد. اما شاگردان پپ گواردیولا نمایشی فراتر از تصور داشته و در شرایطی که در برخی دقایق بدشانس هم بودند، 0-4 به برتری رسیده و خیال خود را بابت کسب این سه امتیاز حساس راحت کردند.

فیل فودن خیلی زود و با ضربه ای دقیق از مرکز محوطه جریمه موفق شد دروازه داوید دخیا را باز کند. در ادامه این بار ضربه سر ارلینگ هالند درون دروازه توسط مدافع یونایتد برگردانده شد، اما توپ از خط گذشته بود و سیتی به گل دوم دست یافت. در ادامه این ستاره نروژی به زیبایی ارسال مواج کوین دی بروین را قطع کرده و توانست گل سوم را به ثمر برساند. اما این پایان کار نبود و در دقایق پایانی نیمه نخست، این بار پاس فنی هالند را فیل فودن تبدیل به گل کرد و سیتی با این برتری فوق العاده راهی رختکن شد.

درخشش دیوانه وار ارلینگ هالند و فیل فودن در دیدار منچسترسیتی و منچستریونایتد

درخشش دیوانه وار ارلینگ هالند و فیل فودن در دیدار منچسترسیتی و منچستریونایتد

ارلینگ هالند با 22 سال و 73 روز، پس از ماریو بالوتلی در اکتبر 2011 با 21 سال 72 روز، تبدیل به دومین بازیکن جوانی تاریخ منچسترسیتی شد که در اولین دربی منچستر برای این تیم در لیگ برتر گلزنی کرده است. فیل فودن و هالند، عصر بسیار تلخی را برای یونایتد و اریک تن هاخ رقم زده و ثابت کردند همچنان فاصله فراوانی بین دو تیم شهر منچستر وجود دارد.

با این دو گل، فیل فودن پنجاه و یکمین گل خود برای منچسترسیتی را در تمامی رقابت ها به ثمر رساند. با 22 سال و 127 روز سن، حالا فیل فودن جوان ترین بازیکنی است که زیر نظر پپ گواردیولا به 50 گل رسیده و حتی از لیونل مسی با 22 سال و 164 روز نیز پیشی گرفته است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *