بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

جشن مورینیو در اتوبوس پس از برد آاس رم + عکس

تصاویری از خوشحالی مورینیو در اتوبوس و رختکن پس از برد رم برابر اینتر

نویسنده : Parsfootball Multi media
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۰ مهر ۱۴۰۱ | ۱۴:۱۵
تصاویری از خوشحالی مورینیو در اتوبوس و رختکن پس از برد رم برابر اینتر

ژوزه مورینیو پیروزی رم مقابل اینتر را از اتوبوس تیمش تماشا کرد و سپس به رختکن رفت تا در کنار بازیکنان جالوروسی جشن بگیرد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

ژوزه مورینیو که به دلیل دریافت کارت قرمز در بازی‌های قبلی رم از نشستن روی نیمکت این تیم محروم بود دیدار جالوروسی مقابل اینتر را از اتوبوس تیمش تماشا کرد و سپس به رختکن رفت تا در جشن پیروزی کنار بازیکنانش باشد.

در جریان پیروزی 1-0 رم مقابل آتالانتا مورینیو به دلیل اعتراض‌های شدید به داور مسابقه کارت قرمز دریافت کرد و در بازی دیشب به دلیل محرومیت ناشی از این اخراج نمی‌توانست روی نیمکت تیمش بنشیند.

درحالیکه انتظار می‌رفت مورینیو این بازی را از روی سکوهای ورزشگاه جوزپه مه‌آتزا تماشا کند اما مورینیو از طریق اینستاگرام خود اعلام کرد که بیرون از ورزشگاه در اتوبوس تیم رم حضور دارد و بازی را از طریق پخش تلویزیونی دنبال می‌کند.

مورینیو که تماشای دیدار تیمش را از طریق لایو اینستاگرام منتشر می‌کرد وقتی سوت پایان به صدا درآمد فریادی از سر شادی کشید و دیگر اعضای کادر فنی را به آغوش کشید. او سپس راهی رختکن تیمش شد تا به جشن‌ بازیکنان جالوروسی اضافه شود.

شبکه اسکای ایتالیا در ورودی رختکن ورزشگاه ژوزه را شکار کرد درحالیکه او مشغول گفت و گو با مهاجم مصدوم اینتر، روملو لوکاکو، بود.

تصاویری از خوشحالی مورینیو در اتوبوس و رختکن پس از برد رم برابر اینتر تصاویری از خوشحالی مورینیو در اتوبوس و رختکن پس از برد رم برابر اینتر تصاویری از خوشحالی مورینیو در اتوبوس و رختکن پس از برد رم برابر اینتر

خرید بلیط اتوبوس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *