بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

محمد محبی توپ را به تور پاس می‌دهد

دومین گل محمد محبی برای استقلال در دیدار با گل گهر

نویسنده : خبر گزاری پارس فوتبال دات کام
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۰ مهر ۱۴۰۱ | ۹:۲۷
دومین گل محمد محبی برای استقلال در دیدار با گل گهر

محمد محبی روز گذشته و در بازی با گل گهر دومین گل خود را برای تیم استقلال به ثمر رساند و نشان داد می خواهد تبدیل به بهترین گل زن تیمش در فصل جاری شود.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

محمد محبی روز گذشته و در بازی با گل گهر دومین گل خود را برای تیم استقلال به ثمر رساند و نشان داد می خواهد تبدیل به بهترین گل زن تیمش در فصل جاری شود.

به گزارش پارس فوتبال، در حال حاضر کوین یامگا بهترین گلزن تیم آبی بشمار می رود که در بازی دیروز موفق شد گل سوم خود را از روی نقطه پنالتی به ثمر برساند. البته پیش بینی می شود محمد محبی برای رسیدن به این موقعیت شانس بیشتری داشته باشد به این خاطر که در جریان بازی صاحب موقعیت های بیشتری برای گلزنی به سبب پستی که دارد، می شود.

نکته جالب در مورد گل دوم محمد محبی در سیرجان بازی او در نوک خط حمله به عنوان سانتر فوروارد است. او پیش از این در لیگ برتر پرتغال و توسط سرمربی تیم سانتاکلارا در نوک خط حمله به بازی گرفته شد و نمایش خوبی هم داشت. در صحنه ای که منجر به گل استقلال شد پیمان بابایی از سمت راست حرکتی را انجام داد و محمد محبی هم به عمق خط دفاعی گل گهر نفوذ کرد و به عنوان مهاجم نوک منتظر توپ ایستاد و پاس به موقع از سوی پیمان بابایی و ضربه نرم و ساده محمد محبی همان اتفاقی بود که این دو پیش بینی کرده بودند و گل اول استقلال در بازی با گل گهر به راحتی هر چه تمامتر به ثمر رسید.

محمد محبی در بازی با نساجی هم در موقعیت مشابهی به گل رسید. پاس مهدی قایدی این بار از جناح چپ در دهانه دروازه به محمد محبی رسید و در این صحنه هم مهاجم استقلال ضربه آرامی به توپ زد و کاری از دست علیرضا حقیقی ساخته نبود. مهاجم فصل گذشته تیم سانتاکلارا در ترکیب تیم آبی به عنوان یکی از دو مهاجم کاذب و در کناره ها به میدان می آید و توپ گیری او و هم چنین کمک به تیم در فاز دفاعی توان زیادی را از او می گیرد و در برخی از صحنه ها به درستی با تغییر جای خود با پیمان بابایی در موقعیت گل قرار می گیرد و در چنین صحنه هایی تنها یک پاس خوب کافی است تا دروازه حریف را باز کند. ضربه ای که محمد محبی در چنین صحنه هایی به توپ می زند ساده و استادانه است و چاره ای جز گلزنی نیست و به نوعی می توان گفت توپ را به تور پاس می دهد.

محمد محبی که توسط کی روش به اردوی تیم ملی دعوت شد اما سفر به اتریش را از دست داد حالا مجدانه تلاش می کند تا بار دیگر درخشش در ترکیب آبی را تکرار کند و او در اولین آزمون بعد از اردوی تیم ملی نمره قبولی گرفت و از همه مهمتر اینکه ثابت کرد در خط حمله هم می تواند در کناره ها بازی کند و هم نوک که این برای یک مهاجم حسن است.

خرید بلیط اتوبوس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *