بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

واکنش بازیکن استقلال به شایعه حضور در پرسپولیس

کوین یامگا : هیچ‌وقت با پرسپولیس مذاکره‌ای نکردم

نویسنده : خبر گزاری پارس فوتبال دات کام
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : شنبه ۹ مهر ۱۴۰۱ | ۱۱:۰۹
کوین یامگا

کوین یامگا که این‌روزها در سمت راست خط دفاعی استقلال برای تیم ریکاردو ساپینتو بازی می‌کند، در نقل و انتقالات تابستانی سوژه یک شایعه عجیب بود.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

کوین یامگا بازیکن چندپسته استقلال به شایعه‌ای که در نقل و انتقالات تابستانی منتشر شده بود، واکنش نشان داد.

به گزارش پارس فوتبال، کوین یامگا که این‌روزها در سمت راست خط دفاعی استقلال برای تیم ریکاردو ساپینتو بازی می‌کند، در نقل و انتقالات تابستانی سوژه یک شایعه عجیب بود.

بر اساس آن شایعه، پرسپولیسی‌ها علیرغم قرارداد این بازیکن با استقلال به دنبال جذب او بودند و یامگا هم به دنبال فسخ قراردادش با استقلال است تا بتواند راهی تیم رقیب شود. کار به جایی رسید که گفته شد مدیربرنامه‌های این بازیکن اعلام کرده که می‌تواند قرارداد این بازیکن را با استقلال فسخ کند و می‌گویند رقم فسخ قرارداد یامگا هم 150 هزار دلار است. پرسپولیسی‌ها هم به این مدیربرنامه مجوز دادند تا پیگیر فسخ قرارداد یامگا باشند و بعد با او پای میز مذاکره بنشینند.

یامگا که خیلی کم مصاحبه می‌کند، در بخشی از مصاحبه‌اش با یک روزنامه غیرورزشی، در واکنش به این شایعه گفته است:

تمام این شایعات غلط و نادرست است. من اصلا نمی‌خواستم استقلال را ترک کنم ضمن اینکه من با این باشگاه تحت قرارداد بودم. هیچ‌وقت با پرسپولیس مذاکره‌ای نکردم؛ من یک مرد آبی هستم و امیدوارم تا مدت زیادی در ایران باشم و با پیراهن استقلال به کارم ادامه بدهم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *