بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

ریکاردو ساپینتو ؛ آیا به ترکیب تیم برنده دست می زند؟

تفکرات نامعلوم ریکاردو ساپینتو برای ترکیب استقلال در دیدار با گل گهر

نویسنده : خبر گزاری پارس فوتبال دات کام
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : شنبه ۹ مهر ۱۴۰۱ | ۱۰:۵۸
ریکاردو ساپینتو

سرمربی پرتغالی استقلال در آخرین بازی این تیم که در برابر نساجی برگزار شد دست به تغییرات زیادی در ترکیب تیمش زد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

ریکاردو ساپینتو سرمربی پرتغالی استقلال در آخرین بازی این تیم که در برابر نساجی برگزار شد دست به تغییرات زیادی در ترکیب تیمش زد.

به گزارش پارس فوتبال، این تغییر منجر به نمایش خوب در برابر مازنی و در نهایت برد 3-1 شد. نمایشی که می توانست گل های بیشتری را هم برای تیم آبی به همراه داشته باشد و به گواه سایت های آنالیز میزان موقعیت گل هایی که تیم استقلال در این بازی ایجاد کرد در دو سه فصل اخیر از سوی یک تیم لیگ برتری بی سابقه بوده است.

در چنین شرایطی قابل پیش بینی است ریکاردو ساپینتو به ترکیب تیم برنده دست نزد. در این بین یک نکته مهم وجود دارد و آن حضور سه بازیکن استقلال در لیست نهایی تیم کارلوس کی روش بود. سید حسین حسینی که در بازی با سنگال نمایش خوبی در چارچوب دروازه تیم ملی داشت. ابوالفضل جلالی که در بازی با اروگوئه به میدان آمد و تا پیش از تعویض یکی از خوب های تیم ملی بود و صالح حردانی که شانس حضور در این دو بازی را پیدا نکرد. ازاین جمع سید حسین در بازی با نساجی هم در ترکیب ثابت تیم استقلال به میدان آمد و به طور حتم امروز هم یکی از نقطه امیدهای ساپینتو در چارجوب دروازه تیم استقلال خواهد بود اما حضور ابوالفضل جلالی و صالح حردانی در ترکیب تیم آبی نامشخص است. این دو بازیکن در مصاف با نساجی در ترکیب تیم آبی به میدان نیامدند و حال باید منتظر ماند و دید که دعوت آنها به اردوی تیم ملی بهانه ای می شود که ساپینتو در ترکیب تیمش تغییر ایجاد کند یا خیر.

در بازی با نساجی کوین یامگا در پست دفاع راست و جعفر سلمانی در پست دفاع چپ بازی کرد. در ادامه مسیر صالح حردانی وارد ترکیب تیم آبی شد اما ابوالفضل جلالی بازی نکرد.

خرید بلیط اتوبوس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *