بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

سیمونه اینزاگی : ما مربیان همیشه در معرض خطر هستیم

صحبت های جالب سیمونه اینزاگی پیش از دیدار حساس رم و اینتر

نویسنده : خبر گزاری پارس فوتبال دات کام
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : شنبه ۹ مهر ۱۴۰۱ | ۹:۵۹
بدون تصویر

سیمونه اینزاگی سرمربی ایتالیایی اینتر، مدعی شد این تیم باید اشتباهاتش را در زمین کاهش دهد. این تیم امروز با رم دیدار دارد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

سیمونه اینزاگی سرمربی ایتالیایی اینتر، مدعی شد این تیم باید اشتباهاتش را در زمین کاهش دهد.

به گزارش پارس فوتبال، اینتر پیش از تعطیلات مسابقات ملی نتایج ضعیفی گرفت و حتی اخباری در مورد احتمال تغییر در کادر فنی این تیم نیز شنیده شد. حالا نراتزوری این هفته و در دیداری دشوار به مصاف رم خواهد رفت و سیمونه اینزاگی سرمربی جوان اینتر، در کنفرانس مطبوعاتی پیش از این دیدار تاکید کرد آنها نتایج اخیر را مورد تجزیه و تحلیل قرار داده اند.

سیمونه اینزاگی گفت:

همه ما باید بیشتر تلاش کنیم و اول از همه باید سهل انگاری بازیکنان تیم در زمین کم شود. انتقادات زیادی وجود داشته، ما انتقادات سازنده را تحلیل کردیم و به آن مواردی که هدفمند بود اهمیتی ندادیم. ما مربیان همیشه در معرض خطر هستیم، در هر مسابقه و در تمرینات باید تصمیمات زیادی بگیریم، اما آرام هستم.

من هر روز با کادرفنی و بازیکنان کار می کنم و آرامش زیادی دارم. می دانیم که شکست در خانه اودینزه به این دلیل رخ داد که ما پایین تر از حد استاندارد خود بودیم و گرچه مالکیت توپ برای ما بود، اما بازی را واگذار کردیم. دیروز همه بازیکنان را برای اولین بار بعد از شکست در خانه اودینزه دیدم و ما جریان آن دیدار را کنار یکدیگر آنالیز کردیم.

ترکیب خط میانی اینتر؟ کریستین اصلانی در مدت اخیر عملکرد خوبی داشته و فردا قطعا فیکس خواهد بود. البته من برای چینش در این خط مشکل دارم، زیرا فقط چهار بازیکن در دسترس هستند و سه نفر در ترکیب ثابت قرار خواهند گرفت.

دیدار با رم؟ مقابل یک تیم قدرتمند، دیداری مهم خواهیم داشت. رم تیمی فیزیکی است و آنها فصل گذشته تنها تیمی بودند که در کنار ما و میلان، موفق به فتح جام شدند. رم نیز مانند ما بسیاری از بازیکنان خود را به دلیل برگزاری مسابقات ملی در اختیار نداشته و حالا آنها هنگام بازگشت، باید در مسابقه مهمی به میدان بروند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *