بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

تیر امباپه به سنگ خورد ؛ ستاره انگلیسی در یونایتد ماند

ناکامی پاری سن ژرمن در جذب مارکوس راشفورد

نویسنده : خبر گزاری پارس فوتبال دات کام
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : شنبه ۹ مهر ۱۴۰۱ | ۹:۰۸
مارکوس راشفورد

کیلیان امباپه در تابستان گذشته خواهان انتقال مارکوس رشفورد مهاجم انگلیسی منچستریونایتد، به پاری سن ژرمن بوده است.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

کیلیان امباپه در تابستان گذشته خواهان انتقال مارکوس راشفورد مهاجم انگلیسی منچستریونایتد، به پاری سن ژرمن بوده است.

به گزارش “ورزش سه”، در شرایطی که یک سال قبل تردیدی در مورد انتقال کیلیان امباپه به رئال مادرید وجود نداشت، این ستاره فرانسوی به یکباره تغییر عقیده داده و قراردادش را به مدت سه فصل دیگر با پاری سن ژرمن تمدید کرد. از همان ابتدا اخباری مبنی بر اینکه کیلیان امباپه از این به بعد در فهرست خریدهای تیم نقش خواهد داشت نیز منتشر شد و حالا به نظر می رسد این خبر حداقل تا حدی حقیقت داشته است. مارکوس رشفورد ستاره جوان شیاطین سرخ از جمله بازیکنانی بود که در لیست مورد نظر امباپه قرار داشت، اما در نهایت انتقال او به پاریس نهایی نشد.

حتی برادر مارکوس راشفورد نیز در ماه آگوست در پاریس دیده و در آن مقطع اخباری مبنی بر احتمال مذاکره او با پاری سن ژرمن برای انتقال به این باشگاه مطرح شد. حالاRMC مدعی شد کیلیان امباپه در فصل تابستان از مدیران تیمش خواسته است تا با رشفورد به توافق رسیده و این ستاره انگلیسی را جذب کنند. در فصل گذشته این مهاجم 24 ساله و انگلیسی جای ثابتی در ترکیب یونایتد نداشت و شایعاتی در مورد جدایی او مطرح شده بود.

اما رشفورد که امروز به خاطر نمایش درخشان اخیرش در ترکیب منچستریونایتد عنوان بهترین بازیکن ماه لیگ برتر را از آن خود کرد، اکنون در حال مذاکره برای تمدید قرارداد با یونایتد است. همچنین گزینه هایی چون روبرت لواندوفسکی، جانلوکا اسکاماکا و عثمان دمبله نیز مهاجمان مورد نظر امباپه برای تقویت خط حمله پاری سن ژرمن بودند، اما هیچ کدام راهی این تیم نشدند.

خرید بلیط اتوبوس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *