بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

بازگشت حسینی، ادامه مصدومیت کریمی + عکس

حضور مجید حسینی و غیبت علی کریمی در لیست کایسری اسپور

نویسنده : خبر گزاری پارس فوتبال دات کام
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : شنبه ۹ مهر ۱۴۰۱ | ۹:۰۴
مجید حسینی

مجید حسینی ملی‌پوش ایرانی کایسری اسپور در فهرست این تیم مقابل ترابزون اسپور حضور دارد. علی کریمی در این لیست غایب است.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

مجید حسینی ملی‌پوش ایرانی کایسری اسپور در فهرست این تیم مقابل ترابزون اسپور حضور دارد.

به گزارش پارس فوتبال، تیم فوتبال کایسری اسپور که سید مجید حسینی و علی کریمی را به‌عنوان دو بازیکن ایرانی در اختیار دارد، از ساعت ۱۷:۳۰ امروز در چارچوب دیدارهای هفته هشتم سوپر لیگ ترکیه، در ورزشگاه کادیرهاس مقابل ترابزون اسپور، تیم هفتم جدول این رقابت‌ها قرار خواهد گرفت.

مجید حسینی که در اردوی اخیر تیم ملی ایران حضور داشت و پس از نیمکت‌نشینی کامل در دیدار تدارکاتی مقابل اروگوئه، در مسابقه برابر سنگال از ابتدا به میدان رفت و ۹۰ دقیقه در ترکیب حضور داشت، در بازگشت به ترکیه به فهرست بازی تیمش در جدال با کایسری اسپور نیز رسیده است.

این مدافع میانی که نمایش مطمئنی در دیدار مقابل سنگال داشت و کم‌اشتباه ظاهر شده بود، در شرایطی مجددا در فهرست مسابقه کایسری اسپور قرار گرفته که طی دو هفته گذشته سوپر لیگ ترکیه به دلیل آسیب دیدگی دور از فهرست بازیکنان تیمش بود، اما حالا مجددا به شرایط بازی رسیده و می‌تواند برابر ترابزون اسپور و تیم سابق خود به میدان برود.

علی کریمی، دیگر بازیکن ایرانی کایسری اسپور که در فصل جاری سوپر لیگ ترکیه دو بار به میدان رفته و سایر مسابقات را بخاطر آسیب دیدگی از دست داده، همچنان از مصدومیت رنج می‌برد و در لیست دیدار امروز برابر ترابزون اسپور قرار نگرفته است.

این بازیکن در سه روز اخیر تمرینات انفرادی و نرم‌دوی خود را در کمپ تمرینی کایسری اسپور آغاز کرد و امیدوار است پس از غیبت مقابل ترابزون اسپور، از هفته آینده شرایط بازی را به دست بیاورد و به ترکیب تیمش اضافه شود.

مجید حسینی

خرید بلیط اتوبوس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *