بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

تصمیم مهم و بحث برانگیز ساپینتو برای ترکیب استقلال مقابل گل گهر

احتمال نیمکت نشین شدن بازیکنان ملی پوش استقلال در بازی با گل گهر به دلیل خستگی

نویسنده : خبرگزاری پارس فوتبال
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : شنبه ۹ مهر ۱۴۰۱ | ۵:۵۹
احتمال نیمکت نشین شدن بازیکنان ملی پوش استقلال در بازی با گل گهر به دلیل خستگی

با توجه به حضور کم سه ملی پوش استقلال در تمرینات و همچنین خستگی آن ها احتمالا ساپینتو از آن ها در ترکیب ابتدایی تیمش مقابل گل گهر استفاده نکند.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

گفته می‌شود شاید ساپینتو به دلیل خستگی ملی پوشان از آنها در ترکیب ابتدایی استقلال در بازی با گل گهر استفاده نکند.

کارلوس کی‌روش بعد از حضور دوباره در راس کادر فنی تیم ملی ۶ بازیکن را از استقلال به اردوی تیم ملی دعوت کرد. از این جمع ۳ بازیکن خط خوردند که مهدی مهدی‌پور، مهدی قایدی و محمد محبی بودند و ابوالفضل جلالی، صالح حردانی و سید حسین حسینی به همراه تیم ملی راهی اتریش شدند که ابوالفضل جلالی در بازی با اروگوئه و سید حسین حسینی در مصاف با سنگال بازی کرد و صالح حردانی بدون بازی برای تیم ملی به تهران برگشت.

این سه بازیکن پیش از بازی با گل گهر تنها یک جلسه با استقلالی‌ها تمرین کردند و این موضوع حتی ناراحتی ساپینتو را به همراه داشت.

سرمربی تیم استقلال معتقد بودند ملی پوشان باید حداکثر چهارشنبه به تهران باز می‌گشتند و پنج شنبه با تیم‌های باشگاهی تمرین می‌کردند اما ملی پوشان داخلی جمعه در تمرین تیم‌های باشگاهی حاضر شدند.

گفته می‌شود شاید ساپینتو به دلیل خستگی ملی پوشان از آنها در ترکیب ابتدایی استقلال در بازی با گل گهر استفاده نکند. این می‌تواند یک پلی تیک از سوی سرمربی پرتغالی به امیر قلعه نویی باشد.

خرید بلیط اتوبوس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *