بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

چالش جدید باشگاه پرسپولیس در آستانه آغاز مجدد لیگ

درهای درفشی‌فر به روی پرسپولیس بسته شد

نویسنده : خبرگزاری پارس فوتبال
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : جمعه ۸ مهر ۱۴۰۱ | ۱۹:۱۵
حسین شهریاری رئیس جدید هیات مدیره باشگاه پرسپولیس

از باشگاه پرسپولیس خبر می رسد که تیم فوتبال این باشگاه با توجه به مشکلات حقوقی و همچنین کیفیت پایین زمین چمن آن قادر به استفاده از ورزشگاه درفشی‌فر نیست.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

باشگاه پرسپولیس که این روزها از فرسوده شدن چمن ورزشگاه کاظمی رنج می‌برد با چالش جدیدی در مورد ورزشگاه درفشی‌فر نیز مواجه شده است.

نبود ورزشگاه‌های اختصاصی برای بازی و تمرین، چالشی است که تیم‌های بزرگ ایران در زمینه زیرساختی با آن دست و پنجه نرم می‌کنند. پرسپولیس نیز یکی از این تیم‌هاست که برای هشتمین فصل متوالی یکی از تیم‌های مدعی قهرمانی است اما همچنان مشکل زمین دارد.

سرخ‌ها این روزها در ورزشگاه کاظمی تمرین می‌کنند و تمرینات بدن‌سازی‌شان را به باشگاه سیدجلال برده‌اند. استفاده مکرر از ورزشگاه کاظمی سبب فرسایش این زمین شده تا پرسپولیسی‌ها به فکر تغییر موقت زمین تمرین‌شان بیفتند.

در شرایطی که سرخ‌ها چنین چالشی پیش رو دارند از ورزشگاه درفشی‌فر که یکی از دارایی‌های این باشگاه محسوب می‌شود نیز قابلیت استفاده ندارند. ورزشگاه درفشی‌فر که دوره مدیریت رویانیان به پرسپولیس داده شد، طی سال‌ها محل تمرین این تیم بود اما بعد از از بین رفتن چمن این مجموعه، عملا دیگر مورد استفاده تیم قرار نگرفت.

در دوره مدیریت حمیدرضا گرشاسبی، طرح‌هایی برای ساخت زمین چمن طبیعی در این مجموعه در دست اقدام بود اما ناگهان تصمیم مدیران تغییرکرد تا باشگاه با کمک اداره ورزش و جوانان استان تهران، اقدام به طرح ریزی و اجرای چمن مصنوعی در ورزشگاه درفشی‌فر کند. این طرح البته با تامین بودجه کافی همراه نبود تا اینکه باشگاه مجبور شد اجرای باقی‌مانده‌ پروژه را به پیمانکاری واگذار کند و در قبال آن هم این مجموعه را برای ۵ سال با هزینه اندک به این پیمانکار اجاره دهد.

حال که مدت زمان پنج ساله اجاره تمام شده، این مستاجر درها را به روی پرسپولیس قفل کرده است! دلیل این اتفاق هم تعطیل بودن هفت‌ماهه مجموعه به دلیل شیوع ویروس کرونا عنوان شده که در نوع خود بسیار عجیب است.

در حالی که این مجموعه بیش از ۱۸هزار متری در منطقه جنت‌آباد تهران میلیاردها تومان ارزش دارد، علاوه بر اینکه تیم اصلی پرسپولیس به دلیل چمن مصنوعی شدن آن قابلیت استفاده از آن را ندارد، عملا این ورزشگاه درآمد خاصی را نیز نصیب سرخ‌ها نکرده و حالا پس از پایان مدت پنج سال اجاره، دعوای حقوقی را در مورد آن پیش رو خواهند داشت‌.

شیوه مدیریت‌های قبلی باشگاه پرسپولیس سبب شده این سرمایه خیلی راحت در سالهای اخیر از دست برود و سرخ‌ها خانه به دوشی را در این روزها تجربه کنند و حتی درِ رختکن درفشی‌فر به روی تیم‌های پایه پرسپولیس نیز بسته بماند.

این در حالی است که اکنون باشگاه پرسپولیس به دنبال این است تا با برگزاری مزایده مجدد، این مجموعه در اختیار پیمانکار جدیدی قرار گیرد. در صورتی که انتظار می‌رفت با توجه به نیاز این باشگاه و خصوصا رده‌های پایه، مجموعه درفشی‌فر در اختیار پایه‌ها قرار گرفته تا مشکلات این رده بابت در اختیار داشتن زمین بازی و تمرینی کاهش یابد.

خرید بلیط اتوبوس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *