بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

بازگشت تنور داغ بازی های باشگاهی ؛ سردار و مهدی مقابل هم

رویارویی جذاب سردار آزمون و مهدی طارمی در لیگ قهرمانان اروپا در دیدار بایرلورکوزن و پورتو

نویسنده : خبر گزاری پارس فوتبال دات کام
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۷ مهر ۱۴۰۱ | ۱۷:۰۲
مهدی طارمی و سردار آزمون

پس از سپری کردن یک فیفا دی موفق، حالا مهدی طارمی امیدوار است که کارش را در پورتو با قدرت هر چه بیشتر ادامه دهد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

پس از سپری کردن یک فیفا دی موفق، حالا مهدی طارمی امیدوار است که کارش را در پورتو با قدرت هر چه بیشتر ادامه دهد.

به گزارش پارس فوتبال، با پایان فیفا دی، رقابت های باشگاهی در کشورهای مطرح اروپایی آغاز می شود و در یکی از دیدارهای حساس و مهم این هفته لیگ برتر پرتغال، پورتو در دراگائو میزبان براگا خواهد بود. شاگردان کونسیسائو تا به اینجای این فصل با 16 امتیاز، در جایگاه سوم هستند و به دنبال جبران فاصله خود با بنفیکای 21 امتیازی هستند.

مهدی طارمی با پشت سر گذاشتن 2 دیدار دوستانه مهم برابر اروگوئه و سنگال، به پورتو بازگشته تا برای دیدار بزرگ این هفته آماده شود. آنها فردا شب باید پذیرای براگای رده دومی باشند. تیمی که از هفت دیدار سپری شده در این فصل، 6 مسابقه را با پیروزی پشت سر گذاشته و در یک بازی نیز برابر اسپورتینگ به نتیجه تساوی 3 – 3 دست یافته است.

نباید فراموش کرد که حریف فردا شب پورتو، تنها تیمی است که فصل گذشته توانست آنها را به زانو درآورد. در واقع براگا مانع از یک تاریخ سازی بزرگ برای کونسیسائو شد و آنها در هفته سی و یکم و در فاصله چهار هفته تا پایان لیگ، تنها شکست فصل قبل قهرمان پرتغال را رقم زدند وگرنه طارمی و یارانش می توانستند بدون شکست، جام قهرمانی را بالای سر ببرند.

نیمه پر لیوان نیز به درخشش های طارمی برابر براگا برمیگردد. او زمانیکه لباس ریو آوه را بر تن داشت، در جریان پیروزی دراماتیک چهار بر سه برابر براگا، 2 مرتبه دروازه این تیم را باز کرد. پس از آن، طارمی 2 مرتبه دیگر توانست دروازه براگا را این بار با لباس پورتو باز کند که البته هر 2 مسابقه با تساوی به پایان رسید. او ابتدا و در دیداری از هفته هجدهم لیگ پرتغال در فصل 2020 – 2021 برابر این تیم موفق به گلزنی شد و چند روز بعد در مسابقه مرحله نیمه نهایی جام حذفی پرتغال، به براگا گل زد که دیدار اول 2 – 2 و مسابقه دوم نیز با تساوی یک – یک به پایان رسید.

با توجه به در پیش بودن دیدار حساس لیگ قهرمانان برابر بایرلورکوزن، بعید نیست که سرمربی پورتو تصمیم بگیرد در دقایق کمتری از مهاجم ایرانی تیمش استفاده کند. پورتو 2 مسابقه نخست خود در UCL را واگذار کرده و جدال سوم برابر Werkself در دراگائو، بازی مرگ و زندگی برای آنها خواهد بود.

روز سه شنبه، تقابل آبی و سفیدها با قرمز و مشکی ها، برای علاقه مندان به فوتبال در ایران، نبرد ویژه ای خواهد بود. در یک سمت ماجرا مهدی طارمی قرار خواهد گرفت و در سوی دیگر، سردار آزمون و هم تیمی هایش به دنبال کسب امتیاز از این شهر بندری و بازگشت موفقیت آمیز به آلمان خواهند بود.

طارمی و آزمون که گل های تیم ملی در فیفا دی اخیر را برابر اروگوئه و سنگال به ثمر رساندند، با برخی حواشی نیز روبرو شدند که در زمان تعویض این 2 بازیکن در تقابل یا یاران سادیو مانه، نمود بیشتری به خود گرفت که البته در نهایت آزمون با انتشار پستی در اینستاگرام، اعلام کرد اختلافی میان آنها وجود ندارد.

نکته جالب ماجرا اینکه در آلمان نیز آزمون پیش از دیدار دوباره با طارمی، باید یک مسابقه حساس را پشت سر بگذارد. لورکوزن فردا در مسابقه ای فوق العاده مهم میهمان بایرن مونیخ خواهد بود. وضعیت تیم جراردو سیوانه در بوندس لیگا بحرانی است و در هفت دیدار خود، تنها پنج امتیاز کسب کرده و در رتبه پانزدهم از جدول هجده تیمی قرار دارند.

بایرن نیز در چهار دیدار قبلی که در بوندس لیگا برگزار کرده، با سه تساوی و یک شکست، رنگ پیروزی را به چشم ندیده و یولیان ناگلزمان برای فرار از بحران و کاهش فاصله با صدر، چاره ای جز پیروزی برابر بایر ندارد. تقابل با 2 حریف سرسخت در لیگ داخلی، آن هم قبل از دوئل مهاجمان ایرانی در لیگ قهرمانان، سبب شده تا کار پورتو و لورکوزن در کشورهایشان سخت باشد و وضعیت پیچیده B لیگ قهرمانان نیز، حساسیت مسابقه آنها را به اوج خود رسانده است.

باید دید که پورتو از این 2 دیدار خانگی چه نتایجی کسب خواهد کرد. براگا و لورکوزن 2 حریف آتی آنها، می تواند حکم بازگشت تیم کونسیسائو به کورس لیگ پرتغال و لیگ قهرمانان را امضا کند و در سمت دیگر نیز، عدم کسب نتیجه مناسب برای لورکوزن در جدال با بایرن مونیخ و پورتو، ممکن است تبعات سنگینی برای سیوانه در پی داشته باشد.

خرید بلیط اتوبوس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *