بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

بهترین دوست پارک جی سونگ در منچستریونایتد کدام بازیکن بود؟

پارک جی سونگ : پاتریس اورا بهترین دوست من در منچستریونایتد بود

نویسنده : خبر گزاری پارس فوتبال دات کام
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۷ مهر ۱۴۰۱ | ۱۱:۰۶
پارک جی سونگ و پاتریس اورا

پارک جی سونگ ستاره کره ای و سابق منچستریونایتد، از پاتریس اورا به عنوان دوست صمیمی خود در این باشگاه نام برد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

پارک جی سونگ ستاره کره ای و سابق منچستریونایتد، از پاتریس اورا به عنوان دوست صمیمی خود در این باشگاه نام برد.

به گزارش پارس فوتبال، پارک جی سونگ دوران درخشانی در ترکیب منچستریونایتد داشته و زیر نظر سرالکس فرگوسن به بهترین بازیکن آسیایی تاریخ این باشگاه تبدیل شد. حالا پارک در مصاحبه ای مدعی شد رابطه نزدیکی در دوران حضور در اولدترافورد با پاتریس اورا داشته و همیشه با این مدافع فرانسوی زمانش را سپری می کرده است.

پارک جی سونگ گفت:

وقتی به گذشته نگاه می کنم، می بینم اتفاقات بسیار عجیبی رخ داده بود. بعد از تمرین، من و پاتریس اورا بازی های ویدئویی انجام دادیم. من در اولین بازی پیروز شدم و اورا که بسیار عصبانی شده بود، از من خواست که دوباره بازی کنم و همینجا بود که دوستی ما آغاز شد. ناگهان یک روز و قبل از آغاز بازی، من و اورا در کنار هم گرم کردیم و بعد همیشه با هم بودیم و چه در سالن غذاخوری و چه در هواپیما، همیشه کنار هم نشسته و با هم وقت می گذراندیم.

در ادامه به هم نزدیک تر شدیم و دوستی ما بیشتر شد. پاتریس اورا به یکی از بهترین دوستان من تبدیل شد. او شخصیت متفاوتی داشت و فردی برون‌گراتر بود، اما من انسان خیلی آرامی بودم که وقتی کنار اورا حضور داشتم لحظات خوشی را تجربه می کردم. پاتریس گاهی اوقات به کره جنوبی می آمد و ما در جاهای دیگر نیز همدیگر را ملاقات می کردیم. همیشه تلفنی شوخی می کردیم و داشتن یک دوست صمیمی با فرهنگ متفاوت واقعاً خوب است.

خرید بلیط اتوبوس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *