بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

ردپای ناگلزمان در موفقیت احتمالی تیم ملی آلمان

نقش بسزای بایرن مونیخ و یولیان ناگلزمان در نتایج تیم ملی آلمان در جام جهانی 2022

نویسنده : خبر گزاری پارس فوتبال دات کام
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۷ مهر ۱۴۰۱ | ۱۰:۵۰
تیم ملی آلمان

روزنامه آلمانی بیلد در یادداشتی به بررسی شانس تیم ملی آلمان در جام جهانی پرداخت و نقش بایرن مونیخ را در موفقیت مانشافت نقشی کلیدی دانست.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

روزنامه آلمانی بیلد در یادداشتی به بررسی شانس تیم ملی آلمان در جام جهانی پرداخت و نقش بایرن مونیخ و سرمربی‌اش در موفقیت مانشافت را نقشی کلیدی دانست.

به گزارش پارس فوتبال، تیم ملی آلمان بدون شک از مدعیان قهرمانی در جام جهانی است. شکست 1-0 مقابل مجارستان و بازی‌های قبلی مانشافت نشان می‌دهد قدرت آلمان در حدی نیست که خود را مدعی بداند. آلمان در هفت بازی قبلی خود موفق نشده دروازه‌اش را بسته نگه دارد.

تیم ملی آلمان در گروه ساده‌ای قرار ندارد و باید با اسپانیا و ژاپن نبرد کند. در صورت صعود هم مانشافت در مرحله یک هشتم باید به مصاف بلژیک و کرواسی برود.

اما هانسی فلیک از دوران حضورش در بایرن مونیخ ثابت کرده که می‌تواند در کوتاه‌ترین زمان ممکن بیشترین موفقیت‌ها را به‌دست بیاورد. جام جهانی امسال شرایط ویژه‌ای دارد و تیم‌های ملی بر خلاف دوره‌های گذشته به جای سه تا چهار هفته تنها یک هفته زمان برای آماده‌سازی خود دارند. فلیک در این شرایط می‌تواند برگ برنده آلمان باشد.

یکی دیگر از نقاط قوت آلمان این است که ساختار اصلی مانشافت را بازیکنان بایرن مونیخ تشکیل می‌دهند: نویر، کیمیش، گورتزکا، مولر، موسیالا، سانه، و گنابری. به همین خاطر است که می‌توان گفت در هفته‌های آینده یولیان ناگلزمان در واقع سرمربی غیررسمی آلمان خواهد بود و فلیک باید با او ارتباطی نزدیک داشته باشد.

جام جهانی 2022 هرگز فرصتی برای پرورش بازیکن نیست. فلیک می‌داند که باید بهترین تیم ممکن در آلمان را برای به‌دست آوردن حداکثر موفقیت تشکیل بدهد. دعوت از اسطوره‌هایی که سابقه درخشش در جام جهانی را دارند مثل تونی کروس و متس هوملس نباید برای فلیک، تابو باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *