بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

مهدی رحمتی با ۲ برد آماده شروع لیگ + عکس

آمادگی آلومینیوم اراک برای دیدار با ملوان

نویسنده : خبر گزاری پارس فوتبال دات کام
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۷ مهر ۱۴۰۱ | ۹:۵۸
مهدی رحمتی در آلومینیوم

شاگردان مهدی رحمتی با دو برد متوالی در دیدارهای تدارکاتی به استقبال دیدار با ملوان می‌روند. آلومینیوم این روزها آماده است.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

شاگردان مهدی رحمتی با دو برد متوالی در دیدارهای تدارکاتی به استقبال دیدار با ملوان می‌روند.

به گزارش پارس فوتبال، وقفه لیگ برتر شرایطی برای تیم‌ها به وجود آورد تا از نظر تاکتیکی و هماهنگی بازیکنان به شرایط بهتری برسند و با انجام دیدارهای تدارکاتی خود را آماده شروع دوباره مسابقات کنند که در این مدت، آلومینیوم اراک با انجام دو بازی دوستانه و دو برتری خود را در شرایط مسابقه قرار داد.

شاگردان سید مهدی رحمتی که قبل از تعطیلات لیگ برتر یک تساوی ارزشمند در ورزشگاه نقش جهان مقابل سپاهان داشتند، حالا با انجام تمرین در وقفه بازی‌ها به هماهنگی بیشتری نسبت به گذشته رسیده‌اند و خود را برای دیدار هفته هفتم برابر ملوان انزلی آماده کرده‌اند.

مهدی رحمتی در آلومینیوم

آلومینیوم اراک علاوه بر تمرینات جدی در هفته‌های اخیر، دو دیدار تدارکاتی هم مقابل شاگردان حمید فرزانه و مهدی تارتار انجام داد که در هر دو مسابقه توانست به پیروزی دست پیدا کند تا نشان بدهد به آمادگی بهتری رسیده و این شانس را دارد تا در جدال لیگ برتری برابر ملوان انزلی نیز صاحب سه امتیاز شود.

شاگردان رحمتی با برتری مقابل کیان‌سام بابل و ذوب‌آهن و عدم دریافت گل در هر دو مسابقه، بهترین استفاده را از تعطیلات لیگ برتر داشتند و حالا سعی دارند نخستین پیروزی خانگی خود در فصل جدید را مقابل ملوان انزلی جشن بگیرند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *