بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

واکنش سانتوس به حذف تلخ پرتغال

فرناندو سانتوس : من و بازیکنانم بسیار ناراحت هستیم

نویسنده : خبر گزاری پارس فوتبال دات کام
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۶ مهر ۱۴۰۱ | ۱۰:۴۲
فرناندو سانتوس

فرناندو سانتوس سرمربی تیم ملی پرتغال، می‌گوید شکست برابر اسپانیا باعث ناراحتی شدید او و تیمش شده است.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

فرناندو سانتوس سرمربی تیم ملی پرتغال، می‌گوید شکست برابر تیم ملی اسپانیا باعث ناراحتی شدید او و تیمش شده است.

به گزارش پارس فوتبال، تیم ملی پرتغال شب گذشته در آخرین دیدار از مرحله گروهی لیگ ملت‌های اروپا میزبان اسپانیا بود و با نتیجه 0-1 برابر این تیم شکست خورد تا از صعود به دور بعدی این رقابت‌ها بازبماند.

این در حالی بود که آنها با 10 امتیاز و دو امتیاز بیشتر از حریف قدم به این مسابقه گذاشتند اما نتوانستند جایگاه‌شان در صدر جدول رده‌بندی این گروه را حفظ کنند و در نهایت به شکست تن دادند.

فرناندو سانتوس پس از پایان بازی به خبرنگاران گفت:

این تیم سازماندهی خوبی در نیمه اول داشت. ما موقعیت‌هایی را خلق کردیم، در حالی که اسپانیا نتوانست هیچ موقعیتی ایجاد کند. در 15 دقیقه ابتدایی نیمه دوم بود که ما در زمین جلوتر رفتیم، پرس بیشتری انجام دادیم و دو یا سه موقعیت ایجاد کردیم اما پس از آن تیم کمی عقب کشید، دست از پرس برداشت و ما به مشکل خوردیم.

او با اشاره به تلاشش برای بهبود شرایط اظهار داشت:

دیوگو ژوتا خواهان تعویض بود اما من تصمیمی برای انجام این تعویض نداشتم. ویتینیا و ژوائو ماریو را به زمین آوردم تا مالکیت توپ بیشتری داشته باشیم اما باز هم موفق نشدیم. با این حال، بار دیگر دو موقعیت خوب برای گلزنی داشتیم اما از آنها استفاده نکردیم. رونالدو هم شانس‌هایی داشت که معمولا آنها را به گل تبدیل می‌کند. در نهایت اسپانیا بدون این که موقعیت خاصی داشته باشد موفق شد گل بزند.

سرمربی پرتغال درباره دریافت این گل دیرهنگام اضافه کرد:

این دومین باری است که پس از شکست برابر صربستان، ما دقیقا در لحظات پایانی گل می‌خوریم. اگر قرار است دفاع کنیم، باید با تمام وجود دفاع کنیم. من و بازیکنانم بسیار ناراحت هستیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *