بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

استقلال چراغ خاموش به سوی صدر می رود + عکس

تمرینات با روحیه بازیکنان استقلال در مجموعه انقلاب

نویسنده : خبر گزاری پارس فوتبال دات کام
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۶ مهر ۱۴۰۱ | ۱۰:۳۶
تمرینات با روحیه بازیکنان استقلال در مجموعه انقلاب

در روزهای که همه حواس ها به دو بازی تیم ملی بود ساپینتو سرمربی استقلال در مجموعه انقلاب سعی در بالا بردن روحیه مبارزه و آمادگی آبی پوشان داشت.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

در روزهای که همه حواس ها به دو بازی تیم ملی بود ساپینتو سرمربی استقلال در مجموعه انقلاب سعی در بالا بردن روحیه مبارزه و آمادگی آبی پوشان داشت.

به گزارش پارس فوتبال، استقلال در آخرین نمایش در استادیوم آزادی و در برابر نساجی یکی از تهاجمی ترین بازی های لیگ برتر در سال های اخیر را به نمایش گذاشت و علاوه بر زدن 3 گل موقعیت های متعددی را خلق کرد؛ در برابر تیمی که فصل قبل و در سه بازی نتوانست آنرا شکست دهد و حتی در جام حذفی به دست این تیم کنار زده شد. این نشان می دهد استقلال با شیوه 3-3-4 به هارمونی و هماهنگی لازم دست پیدا کرده است و حال آماده است که برای حضور در صدر جدول تلاش کند.

در روزهای اخیر و در کمتر روزی بوده که آبی پوشان تمرین بدنسازی انجام ندهند و به نظر می رسد ساپینتو همانند کارلوس کی روش اهمیت زیادی به تمرینات بدنسازی می دهد. شاید شکست در برابر تیم دانشجویان با نتیجه دو بر یک به خاطر همین فشارتمرینات بدنسازی بوده است. با این حال این یک اصل در تمرینات تیم ساپینتو است که از آن دست نمی کشد و بر این باور است تیمش زمانی می تواند در زمین خوب بازی کند که از نظر بدنی در شرایط ایده آلی باشد.

این استقلال با این تفکر می تواند یک پای زیبای بازی های لیگ برتر باشد. به خصوص در بازی با گل گهر در سیرجان. خصوصا که گل گهر با هدایت امیر قلعه نویی بیشتر از آنکه به دنبال قهرمانی در لیگ برتر باشد به دنبال ارایه بازی های زیبا است و این فصل در برابر سپاهان نمایش گر یکی از بهترین بازی های لیگ برتر بود. و این همان مسئولیت اجتماعی تیم های لیگ برتری است. ارایه بازی های زیبا در لیگ برتر برای اینکه تماشاگرانی که به استادیوم می آیند و پای تلویزیون می نشینند از آن لذت ببرند و البته که این نمایش ها در نهایت منجر به بالا رفتن سطح کیفی بازی های باشگاهی و کمک به تیم ملی می شود.

تمرینات با روحیه بازیکنان استقلال در مجموعه انقلاب

شنبه آینده بدون شک یکی از بازی های زیبای هفته هفتم لیگ برتر را در سیرجان خواهیم دید. استقلال در مجموعه انقلاب و با تمرینات سنگینی که پشت سر گذاشته به دنبال پرواز به سوی صدر است و گل گهر هم نمی خواهد موقعیت خودرا در رده دوم جدول از دست دهد. استقلال و گل گهر بدون شک به دنبال دفاع از جایگاه فعلی خویش نیستند؛ بلکه در این بازی تلاش خواهند کرد با ارایه بازی تهاجمی یک گام رو به جلو بردارند و موقعیت خود را در جدول ارتقاء ببخشند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *