بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

ناگفته های ستاره برزیلی رئال از دوران حضور در دورتموند

رینیر ژسوس : 2 سال فوتبال و زندگی‌ام در دورتموند هدر رفت

نویسنده : خبر گزاری پارس فوتبال دات کام
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۶ مهر ۱۴۰۱ | ۱۰:۲۷
رینیر ژسوس

رینیر ژسوس بازیکن برزیلی رئال، می گوید که دو سال حضور قرضی او در دورتموند وقت تلف‌کردن بود ولی حالا در خیرونا از فوتبال لذت می برد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

رینیر ژسوس بازیکن برزیلی رئال، می گوید که دو سال حضور قرضی او در دورتموند وقت تلف‌کردن بود ولی حالا در خیرونا از فوتبال لذت می برد.

به گزارش پارس فوتبال، رینیر ژسوس بازیکن قرضی رئال در دورتموند بود ولی روزهای خوبی در این تیم نداشت. او دو سال و نیم پیش با 30 میلیون یورو از فلامینگو به خدمت گرفته شد و پس از چند بازی برای تیم دوم رئال، در تابستان 2020 با قرارداد دو ساله و قرضی راهی دورتموند شد. او تنها در 39 بازی از 97 بازی ممکن برای دورتموند به میدان رفت و فقط در سه بازی در ترکیب ثابت بود. او یک گل هم به ثمر رساند. با اتمام قرارداد قرضی، او به رئال برگشت و ماه گذشته به خیرونا قرض داده شد. در قرارداد او بند خرید دائمی وجود ندارد. رینیر شروع خوبی در خیرونا داشته و توانسته در پنج بازی یک گل هم بزند.

رینیر در مورد روزهای حضورش در دورتموند به آاس گفت:

می خواستم به هر شکلی که شده از دورتموند بروم ولی در نهایت دو سال آنجا ماندم. در واقع دو سال زندگی و فوتبالم در آلمان تلف شد. من کاری که باید را انجام دادم و سخت تمرین می کردم تا نظر مربی را جلب کنم اما نشد. همیشه سر موقع به تمرینات می رفتم و تاخیر نداشتم. به همه اعضای تیم احترام می گذاشتم و بدرفتاری از من ندیدند. وجدانم راحت است و هرگز برای دورتموند کم نگذاشتم.

رینیر در مورد حضورش در خیرونا گفت:

وقتی به رئال برگشتم، مشخص بود که باید قرضی به تیمی دیگر بروم و خیرونا پیشنهاد خوبی داد. از پروژه ورزشی باشگاه هیجان زده شدم و مربی به من گفت که در ترکیب ثابت خواهم بود. این برایم از هر چیز دیگری مهمتر بود. باید بازی کنم تا اعتماد به نفس از دست رفته ام را بازیابی کنم. حالا کاملا خوشحالم و معتقدم انتخاب درستی بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *