بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

واکنش جالب انریکه به پیروزی اسپانیا برابر پرتغال

لوئیز انریکه : پیروزی بهترین درمان برای افسردگی است

نویسنده : خبر گزاری پارس فوتبال دات کام
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۶ مهر ۱۴۰۱ | ۱۰:۰۱
لوئیز انریکه

لوئیز انریکه سرمربی تیم ملی اسپانیا، از صعود تیمش به مرحله بعدی لیگ ملت‌های اروپا بسیار خوشحال است.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

لوئیز انریکه سرمربی تیم ملی اسپانیا، از صعود تیمش به مرحله بعدی لیگ ملت‌های اروپا بسیار خوشحال است.

به گزارش پارس فوتبال، تیم ملی اسپانیا شب گذشته در آخرین دیدار از مرحله گروهی لیگ ملت‌های اروپا به مصاف تیم ملی پرتغال رفت و موفق شد با نتیجه 0-1 برابر این تیم به پیروزی برسد و راهی مرحله بعدی شود.

این اتفاق در حالی رخ داد که پرتغال پیش از به صدا در آمدن سوت آغاز این بازی به لطف پیروزی در بازی قبلی و شکست اسپانیا در دیدار قبلی با 10 امتیاز در صدر جدول این گروه قرار گرفته بود.

اما تلاش این تیم برای به باز کردن دروازه حریف در جریان بازی با سد محکمی به نام اونای سیمون مواجه شد و این آلوارو موراتا بود که موفق شد در دقیقه 88 تک گل تیمش و این بازی را به ثمر برساند و اسپانیا را راهی دور بعدی کند.

لوئیز انریکه پس از پایان این بازی به خبرنگاران گفت:

فوتبال ورزشی فوق العاده است و پیروزی در این ورزش بهترین درمان برای افسردگی و ناراحتی است. به همین دلیل است که من از برد تیمم بسیار خوشحالم.

او درباره عملکرد تیمش در این بازی اظهار داشت:

من باید تاکید کنم که ما در نیمه اول هم تیم دست و پا بسته‌ای نبودیم و توپ را در اختیار داشتیم. ما 400 پاس ارسال کردیم اما بیشتر در نیمه زمین خودمان بود. ما در نیمه دوم کمی نگران بودیم اما نیاز داشتیم نشان دهیم که توپ مال ماست. من اطمینان داشتم که این گل به ثمر خواهد رسید. ما باردیگر در جمع چهار تیم برتر هستیم و از این موضوع لذت خواهیم برد.

سرمربی اسپانیا درباره فهرست تیمش برای جام جهانی 2022 قطر اضافه کرد:

مسئله این است که نمی‌توان لیستی 26 نفره اعلام کرد چون باید حداقل 40 تا 50 نفر باشند. هدایت چنین بازیکنان با کیفیتی باعث افتخار من است. متاسفانه بعضی از بازیکنان که شایسته بازی در جام جهانی هستند باید بیرون بمانند و این باعث ناراحتی است.

خرید بلیط اتوبوس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *