بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

اظهارنظر جالب آلیو سیسه درباره کارلوس کی روش

آلیو سیسه : کی‌روش گفت تو باعث ریزش موهایم شدی!

نویسنده : خبر گزاری پارس فوتبال دات کام
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۶ مهر ۱۴۰۱ | ۹:۳۶
آلیو سیسه

آلیو سیسه می گوید که کارلوس کی روش مربی بزرگی است و از آشنایی با او خوشحال است. او همچنین به تساوی برابر ایران واکنش نشان داد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

آلیو سیسه می گوید که کارلوس کی روش مربی بزرگی است و از آشنایی با او خوشحال است.

به گزارش پارس فوتبال، به نظر می رسد که آلیو سیسه سرمربی موفق تیم ملی سنگال از کسب تساوی برابر ایران راضی نیست. او به صورت غیرمستقیم، از بازیکن تیمش یعنی اسماعیل سار گلایه کرد چرا که او چند فرصت خوب گلزنی را از دست داد.

سیسه در نشست خبری پس از بازی با ایران گفت:

می توانم بگویم که از نظر کیفی، یک مسابقه نسبتاً جالب بود، اما وقتی نسبت موقعیت‌هایی را که ایجاد می‌کنیم ببینید، می‌توانستیم گل دوم یا حتی سوم را به ثمر برسانیم. در فوتبال وقتی شانس گلزنی دارید، باید کار را تمام کنید.

او ادامه داد:

وقتی توانایی که داریم را می بینیم، با خود می گوییم که باید از موقعیت ها استفاده کنیم. باید روی ضربات نهایی کار کرد. این کلیدی است که گم شده است. اما این تساوی من را نگران نمی کند، ما بازیکنانی داریم که می توانند گل بزنند. اگر مدافعان حریف بیشتر هستند، باید ترکیب، کیفیت فنی و انتخاب درست داشته باشید. گلزنی سخت است اما من نگران نیستم. این کلیدی است که گم شده است، اما کیفیت از بین نرفته است.

سیسه در پاسخ به این سوال که چرا از ایلیمان اندایه، مهاجم شفیلد یونایتد که در 10 بازی، موفق به زدن پنج گل شده استفاده نمی کند، گفت:

به دلیل رقابت! به همین سادگی! وقتی بازیکنانی مانند سادیو مانه، کرپین دیاتا، بولای دیا را در مقابل خود داریم، رقابت زیادی بین بازیکنانی که مدعی حضور در تیم ملی هستند، وجود دارد. من ویژگی های ایلیمان ندایی را به خوبی می شناسم اما همانطور که گفتم در تیم ملی رقابت زیادی در پست او وجود دارد.

سرمربی سنگال درباره صحبت های میان او و کی روش، که در پایان بازی و به شکل کاملا دوستانه‌ای رخ داد، پاسخ داد:

کی روش گفت به من نگاه کن، وقتی برای عنوان کسب قهرمانی در جام ملت های آفریقا مقابلت قرار گرفتم، به خاطر تو موهایم را از دست دادم. امروز به من رحم کن. من هم به کی روش گفتم که او هم باعث همین اتفاق برایم شده است. از آشنایی با کارلوس خوشحالم، او مربی بزرگی است. کی روش یکی از مربیانی است که باید به او امیدوار بود.

خرید بلیط اتوبوس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *