بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

بازگشت ستاره پرسپولیس به تیم ملی با بد شانسی

بازگشت مرتضی پورعلی گنجی به تیم ملی با بدشانسی و گل به خودی

نویسنده : خبرگزاری فوتبال ایران ParsFootball
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : سه شنبه ۵ مهر ۱۴۰۱ | ۲۳:۴۳
مرتضی پورعلی گنجی

مرتضی پورعلی گنجی مدافع تعویضی تیم‌ملی ایران در دیدار مقابل سنگال به اشتباه دروازه خودی را باز کرد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

مرتضی پورعلی‌گنجی که آخرین بازی خود برای تیم ملی ایران را با حضور ۹۰ دقیقه‌ای در دیدار هفته هشتم مرحله نخست مقدماتی جام جهانی مقابل کامبوج انجام داده و یکی از ۱۰ گل ایران را در آن مسابقه به ثمر رسانده بود، پس از مدت‌ها بازگشت تلخی به میادین داشت.
این مدافع که پس از ۶ سال بازی در لیگ‌های چین، بلژیک و قطر مجددا به ایران بازگشته و این فصل برای پرسپولیس به میدان می‌رود، امروز در دیدار تدارکاتی تیم ملی مقابل سنگال به‌عنوان یار جانشین وارد زمین شد که حضورش در مسابقه با بدترین اتفاق برای او همراه بود و این بازیکن دروازه خودی را باز کرد.
پورعلی‌گنجی که سه سال قبل در آخرین مسابقه تیم ملی با هدایت کی‌روش مقابل ژاپن حضور کامل در زمین داشت و یکی از مهره‌های ثابت تیم ملی بود، از ابتدای نیمه دوم دیدار تدارکاتی امروز برابر سنگال وارد زمین شد و جای محمدحسین کنعانی‌زادگان را گرفت که ۱۰ دقیقه پس از ورودش به زمین گل به خودی زد.
در دقیقه ۵۵ این مسابقه توپ ارسالی از اسماعیل یاکوبز که از جناح چپ زمین فرستاده شده بود را پورعلی‌گنجی در مقابل تیرک اول با تکلِ رو به عقب وارد دروازه خودی کرد تا ایران با یک گل عقب بیفتد؛ گلی که البته سردار آزمون را آن جبران کرد.

خرید بلیط اتوبوس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *